divlji bik

Lamborghini osvježava brend s novim, ali poznatim, logotipom. Primjećujete li razliku?

Očekuje se da će prvi modeli koji će nositi ovu osvježenu oznaku biti nasljednik Huracana i plug-in hibridna verzija Urusa

Lamborghini logo

 Lamborghini

Lamborghini, poznat po svojim superautomobilima i moćnim SUV modelom, predstavio je blago preuređeni korporativni logo, označavajući novo poglavlje za marku, dok istovremeno ostaje vjeran svojoj bogatoj povijesti.

Premda je većinu proizvođača zahvatio trend pojednostavljenih dvodimenzionalnih, jednostavnih logotipa, novi dizajn logotipa Lamborghinija i dalje karakterizira legendarni bijesni bik. Uskoro će krasiti digitalne platforme kompanije, kao i njezine buduće automobile. Očekuje se da će prvi modeli koji će nositi ovu osvježenu oznaku biti nasljednik Huracana i plug-in hibridna verzija Urusa, koji su najavljeni za izlazak kasnije ove godine.

image

Lamborghini logo

Lamborghini

Ali, što se točno promijenilo u dizajnu? Na prvi pogled, promjene su suptilne, no znakovite. Slova imena "Lamborghini" sada su nešto šira, dok su crna i bijela boja zadržane kao temelj vizualnog identiteta, simbolizirajući čistoću i snagu marke. Uvedene su i nove boje - žuta i nova nijansa zlata, dodajući logotipu sofisticiranu, ali istovremeno smjelu dimenziju. Zanimljivo je da će, prema najavama, legendarni bik bez amblema štita krasiti samo digitalne medije marke, uključujući web stranicu i društvene mreže.

Ovaj "minimalistički, ali hrabar" pristup reflektira Lamborghinijevo tehničko partnerstvo unutar Audi grupe, koje uključuje prestižne marke poput Bentleyja, Ducatija i Italdesigna. Kompanija je surađivala s timom dizajnera kako bi razvila niz novih ikona za online upotrebu, naglašavajući svoju predanost budućnosti koja uključuje napredne tehnologije i održivost.

image

Lamborghini logo

Lamborghini

S obzirom na to da će novi dizajn logotipa biti implementiran ne samo na nasljednika Huracana i budući elektrificirani SUV, već i na top model Revuelto V12, Lamborghini jasno signalizira svoju ambiciju da ostane na čelu inovacija u svijetu superautomobila. S dolaskom prvog potpuno električnog vozila marke 2028. godine, koje je već najavljeno konceptom Lanzador, i drugom generacijom potpuno električnog Urusa koji slijedi godinu dana kasnije, Lamborghini se usmjerava prema budućnosti s velikim očekivanjima.

image

Lamborghini logo

Lamborghini

Usprkos suptilnim promjenama, Lamborghini ne pokazuje znakove usporavanja. S rekordnim brojem isporuka koje su premašile 10.000 vozila u 2023. godini, s Huracanom i trenutnim Urusom već rasprodanim do kraja njihove proizvodnje, te s narudžbama za Revuelto koje se neće isporučivati do 2026. godine, Lamborghini nastavlja svoj put prema izvrsnosti i inovacijama, održavajući svoj status kao vodeća marka u svijetu luksuznih superautomobila. I to sve ubuduće s novim logom...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 07:00