ODBIJA U MIROVINU

Labuđi pjev Godzille: Nissan je danas predstavio GT-R T-spec za samo 100 sretnika putem lutrije

Uz minimalne promjene u stilu, superauto iz "Zemlje Izlazećeg sunca" dolazi s novim bojama i maksimalnom razinom opreme
GT-R T-spec
 Nissan

Jedan od najdugovječnijih sportaša na tržištu neprekidno se proizvodi i unaprjeđuje već 14 godina, a riječ je o već mitskom modelu, Nissanu GT-R koji je na tržištima diljem svijeta startao sada već davne 2007. godine.

Punih je pak 16 godina prošlo od premijere tada nevjerojatno atraktivnog koncepta GT-R na Salonu automobila u Tokiju 2005. čemu je svjedočio i potpisnih ovih redaka, i tko bi tada rekao da će serijski model izgledati gotovo identično i da će se baš toliko dugo zadržati u proizvodnji gotovo pa neizmijenjenog izgleda uz dva minimalna redizajna 2011. i 2017. godine.

image
GT-R T-spec
Nissan

Sada je nakon bezbroj izvedbi i specijalnih izdanja u rasponu snage od 487 do 720 KS japanska ikona zaslužila "posljednji ples" pa je danas u Yokohami predstavljena posljednja posebna verzija pod nazivom T-spec koja će se izraditi u tek 100 primjeraka. Uz minimalne promjene u stilu, superauto iz "Zemlje Izlazećeg sunca" dolazi s novim bojama i maksimalnom razinom opreme.

image
GT-R T-spec
Nissan

Nažalost rezerviran je samo za kupce u Japanu i SAD, a dolazi u "Millennium Jade" i "Midnight Purple" bojama. Poznavatelji će odmah shvatiti kako je riječ o varijacijama boja koje su korištene na također kultnom prethodniku Skyline R34: konkretno na rijetkoj V-Spec II Nur izvedbi.

Osim boja, izvučeni "dobitnici" mogu računati i na opremu vrlo sličnu opremu postojećoj "Track" sa širim lukovima kotača, spojlerima od ugljičnih vlakana, alu naplatcima "Rays" u boji bronce i Brembo karbonsko keramičkim kočnicama.

image
GT-R T-spec
Nissan

U putničkom prostoru nalazimo kožne presvlake najfinije vrste ili presvlake od zelene alkantare Mori, a usto, nova je verzija nadopunjena T-spec značkama sprijeda i straga, posebnim pragovima vrata i karbonskim poklopcem motora.

Novi paket T-spec može se kombinirati s razinama opreme Premium ili Nismo, a u potonjem slučaju, GT-R je dolazi s krovom i poklopcem prtljažnika od lakog karbona i još agresivniji sa specifičnim postavkama i kalibracijom motora koje je razvio sportski odjel marke.

image
GT-R T-spec
Nissan

Po pitanju pogona nema promjena: ispod poklopca motora nalazi se poznati 3,8-litreni V6 biturbo stroj koji na sve kotače putem mjenjača s dvije spojke ispucava 570 KS i 637 Nm okretnog momenta. Najveća brzina i dalje iznosi 315 km/h, a ubrzanje do 100 km/h iz stajanja tek 2,8 sekundi.

Prodaja bi trebala započeti u listopadu, a s obzirom na golem interes, Nissan će organizirati lutriju za 100 sretnika koji će tada svoje primjerke platiti od preračunato od 122 do 138 tisuća eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. studeni 2024 22:42