BUGATTI CHIRON

Kraj za najbrži cestovni automobil na svijetu: Rimac intenzivno radi na njegovom nasljedniku

Novi model će i dalje koristiti benzinski motor, no, za razliku od Chirona, pogon će biti uvelike elektrificiran

Bugatti Chiron, ilustracija

 Bugatti

Bugatti je isporučio posljednji od 30 najavljenih Chirona Super Sport 300+. Time je proizvodnja automobila koji je bio ograničen na samo 30 primjeraka i službeno završena. Chiron Super Sport 300+, je neslužbeno najbrži serijski automobil u povijesti, a na testnoj stazi je prošle godine postigao 490.484 km/h.

Rekord nije priznat zato što Bugatti nije napravio dva prolaza u različitim smjerovima po stazi nego samo jedan. Također, to je bio pretprodukcijski prototip, a serijska verzija je blago modificirana i ima maksimalnu brzinu ograničenu na “samo” 440 km/h. Serijski model je koštao 3,5 milijuna eura bez poreza.

image

Bugatti Chiron, ilustracija

Bugatti

Proizvodnjom posljednjeg specijalnog Chirona Super Sport 300+ sve smo bliže brojci od 500 ukupno proizvedenih Chirona nakon koje će uslijediti kraj za ovaj impresivni hiperautomobil. Svih 500 primjeraka je rasprodano još u siječnju ove godine,a Bugattiju preostaje jedino proizvesti ih i isporučiti kupcima. Ove se godine planira proizvesti ukupno 80 Chirona.

Za to vrijeme Bugatti intenzivno radi na nasljedniku i to u režiji našeg Rimca, odnosno tvrtke Bugatti Rimac. Novi model će i dalje koristiti benzinski motor, no, za razliku od Chirona, pogon će biti uvelike elektrificiran.

image

Mate Rimac, ilustracija

Rimac Automobili

Još uvijek se ne zna hoće li se zadržati monstruozni W16 motor ili će novi Bugatti ipak koristiti nekog skromnijeg benzinca. U svakom slučaju, nasljednik Chirona bi trebao biti još impresivniji.

"Najlakši put do nasljednika bio bi uzeti Neveru i zalijepiti Bugattijev logo na nju, no ja sam bio protiv toga. Ja sam za električne automobile, no Bugatti bi još neko vrijeme trebao imati motor s unutarnjim izgaranjem, izjavio je Mate Rimac ranije ove godine.

Nasljednik Chirona navodno bi trebao biti predstavljen 2024. godine, a njegovi bogati potencijalni kupci već će ove godine moći vidjeti kako će automobil otprilike izgledati kako bi ih se zainteresiralo za kupnju. Stoga nije isključeno da već ove godine nešto “procuri” na Internetu te i mi ugledamo nasljednika Chirona.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. studeni 2024 06:58