ZADOVOLJSTVO KUPACA

Izvješće J.D. Powera: Ovo je lista proizvođača s najboljom i najlošijom korisničkom uslugom

CSI studija rangira marke prema tome koliko su vlasnici automobila zadovoljni uslugom koju dobivaju kod zastupnika

2021. Lexus ES

 Lexus

U nedavnom istraživanju J.D. Powera o korisničkim uslugama, Lexus je zadržao svoju slavnu uslugu na vrhu liste luksuznih marki, dok je Mini ponovno na prvom mjestu za marke masovnog tržišta.

CSI studija rangira marke prema tome koliko su vlasnici automobila zadovoljni uslugom koju dobivaju kod franšiznih zastupnika ili servisnih centara za naknadno tržište za rad na vozilima starim od jedne do tri godine. Fokus je na kvaliteti usluge, servisnom savjetniku, preuzimanju vozila, servisnom objektu i pokretanju usluge u SAD.

image

2021. MINI Countryman

MINI

Toyotin luksuzni odjel izgubio je od Porschea u prošlogodišnjoj studiji Customer Service Index Study (CSI), ali se njemački proizvođač automobila morao zadovoljiti trećim mjestom na ljestvici za ovu godinu, odmah iza Cadillaca. Mini je ponovio prošlogodišnji uspjeh, ali Buick mu je ponovno bio "za petama", s razlikom od jednog boda.

image

Izvješće o zadovoljstvo korisničkim uslugama 2022.

J. D. Power

Toyota se našla na devetom mjestu na tablicama masovnog tržišta, rangirajući se tek nešto iznad prosjeka, ali to je ipak bolje od nekih drugih velikih imena. Naime, Honda se pridružila Fordu u odjeljku "ispod prosjeka", dok su Volkswagen, Hyundai i Chrysler zauzeli tri donja mjesta u silaznom redoslijedu. Međutim, bilo je i dobrih vijesti za Stellantisove brendove – Dodge se popeo za četiri mjesta na deseto, a prošlogodišnji najveći gubitnik, Ram, zamijenio je 18. mjesto za 12.

Malo tko će se iznenaditi kad vidi Alfu Romeo na kraju luksuznog stola, a položaj Land Rovera iznad njega također neće podići ikakve obrve. Nijedan se nije pomaknuo od prošle godine. Jaguar se povukao s trećeg mjesta na osmo. Mercedes i Genesis su pali na četvrto i treće najgore mjesto.

image

Izvješće o zadovoljstvo korisničkim uslugama 2022.

J. D. Power

J.D. Power kaže kako njegovi CSI podaci i povratne informacije otkrivaju da kupci sve više cijene primanje tekstualnih obavijesti da je njihov automobil spreman i foto/video dokaz o servisu, te da se trgovci moraju više potruditi kako bi zatvorili jaz u zadovoljstvu između vozača automobila s unutarnjim izgaranjem i električnih vozila. Zadovoljstvo među vozačima električnih vozila postiglo je 784 boda, naspram 852 za vlasnike vozila s unutarnjim izgaranjem.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 05:38