SVJETSKA PREMIJERA

Između Captura i Australa: Renault predstavio potpuno novi SUV

Symbioz pokreće hibridni pogonski sklop s kojim potrošnja iznosi 4,5 litara na 100 km

Renault Symbioz

 Renault

Renault je upravo predstavio svoj novi model Symbioz. Riječ je o hibridnom SUV modelu C segmenta koji će se u gami francuske marke smjestiti između Captura i Australa.

Novi Renault dugačak je 4,41 metara, pridružuje se ponudi E-Tech hibridnih modela (Megane Conquest i Austral, a izgrađen je na proširenoj verziji platforme CMF-B na kojoj se već kotrljaju Clio, Captur i Megane Conquest.

Uz prepoznaljiva dizajnerska rješenja izvana u skladu s novim vizualnim izričajem marke, Symbioz glavne adute skriva u kabini.

image

Renault Symbioz

Renault

Strukturu armaturne ploče dijeli s novim Capturom, ispred vozača je digitalni zaslon od 10,3 inča, na sredini je 10,4-inčni okomiti dodirni zaslon (u svim verzijama) s multimedijskim sustavom OpenR Link s ugrađenim Google uslugama koji se temelji na operativnom sustavu Android Automotive 12.

image

Renault Symbioz

Renault

Jedna od glavnih prednosti Symbioza je prtljažnik, čiji obujam varira od 492 do 624 litre ovisno o položaju klizne stražnje klupe.

image

Renault Symbioz

Renault

Ona se može pomaknuti prema nazad 16 cm, a u toj konfiguraciji obujam prtljažnika iznosi 492 litre. Kada se klupa pomakne prema naprijed obujam prtljažnika raste na 642 litre, a kada su stražnja sjedala preklopljena, obujam iznosi 1582 litre.

image

Renault Symbioz

Renault

Symbioz je dostupan u sedam boja, serijski dolazi s naplatcima od 18, a u opciji od 19 cola.

image

Renault Symbioz

Renault

Novi Renaultov SUV opremljen je pogonskim sklopom E-Tech hybrid 145.

Iskorištavanjem stručnosti Renaulta u svijetu Formule 1, posebno u pogledu prikupljanja i regeneracije energije kočenja, hibridna tehnologija osigurava učinkovite performanse.

Hibridna arhitektura kombinira dva električna motora (glavni električni motor snage 36 kW i visokonaponski elektropokretač-generator snage 18 kW) s 1,6-litrenim četverocilindarskim benzinskim motorom snage 94 KS (69 kW), pametnim ‘dog-clutch‘ mjenjačem i baterijom od 1,2 kWh.

Mjenjač ima četiri stupnja prijenosa za benzinski motor i dva stupnja prijenosa za glavni električni motor.

image

Renault Symbioz

Renault

Motor E-Tech full hybrid 145 može kombinirati snagu termičkog i električnog motora na do 14 različitih načina. Symbioz se uvijek pokreće u električnom načinu rada i omogućuje vozačima da ostanu u električnom načinu rada do 80 posto vremena u gradskoj vožnji.

image

Renault Symbioz

Renault

Ova tehnologija omogućuje modelu Symbioz optimalnu potrošnju goriva na svim vrstama terena, a prema WLTP podacima, prosjek iznosi 4,6 litara na 100 km.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2024 01:14