Uskoro u europi

I to smo dočekali: Volkswagen ID.7 je predstavljen u Kini kao električni Passat

Proizvodni dizajn električne limuzine malo je ublažen u odnosu na ID. Aero koncept koji ga je predstavio

VW ID.7

 Volkswagen

Ranije ove godine na CES-u, Volkswagen je prikazao kamuflirani prototip onoga što će na kraju postati ID.7, limuzina na baterije namijenjena natjecanju s Tesla Modelom 3, učinkovito služeći kao skuplja električna zamjena za Passat.

Elektrificirana limuzina srednje veličine trebala bi debitirati 18. travnja na sajmu automobila u Šangaju, biti će istog datuma pokazana i novinarima u Berlinu, ali proizvodni dizajn je otkriven putem patentnog ureda kineskog Ministarstva unutarnjih poslova, dajući nam kratak pogled na ono što možemo očekivati ​​od sjevernoameričkih i europskih verzija koje ćedoći kasnije.

image

VW ID.7

Volkswagen

Kao što možemo vidjeti na slikama, stil proizvodnog ID.7 uključuje elemente koncepata ID.Aero, ID.Vizzion i ID.Space Vizzion. Također je vrijedno pažnje da oznaka modela na automobilu za kinesko tržište glasi "ID.7 Vizzion", a ne samo "ID.7", iako ostaje nejasno hoće li se ova shema naziva primjenjivati ​​na drugim tržištima.

Proučavajući dizajn, moramo priznati da njegova silueta izgleda neobično visoko, iako pretpostavljamo da je to učinjeno u ime aerodinamičke učinkovitosti. I dok je gornji dio prednjeg dijela otprilike ono što smo i očekivali, donji dio je malo iznenađenje. Umjesto sportskije maske koncepta ID.Aero, proizvodni ID.7 ima grafiku u obliku slova T koja gotovo podsjeća na Polestar 2.

Neke značajke koje su ostale vjerne konceptu su dizajn stražnjeg kraja sa svojom svjetlećom trakom pune širine s uzorkom, kao i potpuno crni staklenik s kontrastnom kromiranom trakom. Ručke na vratima u ravnini također su prenesene u proizvodnju, iako je to bilo prilično lako zaključiti, čak i gledajući kamuflirane prototipove.

image

VW ID.7

Volkswagen

Srećom, stil interijera automobila mnogo je bliži konceptu i zapravo je gotovo nepromijenjen za proizvodni model. Kao što se vidi na prethodno objavljenim službenim fotografijama, neprekinuta kromirana traka koja se proteže po širini kabine ističe ravnu ploču s instrumentima, čiji su inteligentni otvori za zrak integrirani u negativni prostor između gornje i donje polovice.

U ovom se prostoru nalazi i ploča s mjeračima, koja je mala i nenametljiva kako bi vozaču pružila samo najvažnije informacije. Oni koji traže više informacija mogu se okrenuti velikom zaslonu infotainmenta, za koji se čini da sadrži kombinaciju kapacitivnih gumba i kontrola potpuno osjetljivih na dodir.

image

VW ID.7

Volkswagen

Bez obzira na vaše mišljenje o dizajnu, specifikacije za automobil su obećavajuće. S do 700 km dometa i opcijskim dvomotornim pogonom koji je potvrdio VW, njemački proizvođač automobila cilja na natjecanje s Tesla Modelom 3 i Hyundai Ioniqom 6.

Iz specifikacije vidimo da će model za kinesko tržište pokretati baterija od 77 kWh, koja će pružiti maksimalnu snagu od 204 KS (150 kW). Najveća brzina je navodno ograničena na samo 155 km/h, i iako VW nije službeno potvrdio niti jednu od ove tri brojke, čini se da su u skladu s drugim postojećim ID-ovima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 09:50