Kako je teško servisirati automobile čiji proizvođači su se povukli s tržišta otkrio je jedan Hrvat na Redditu koji se požalio da ne može napraviti redoviti servis na svojem Chevroletu Cruzeu. Korisnik nadimka filip_z napisao je da je vlasnik Chevroleta Cruzea 2.0 VCDI s motorom od 163 KS. Automobil je prešao 150.000 kilometara i potrebno je na njemu napraviti redoviti veliki servis koji uključuje zamjenu remena, filtera i lanca motora.
Ni nakon dva mjeseca još nisu stigli dijelovi za automobil, a uz neke dijelove dobio je dva do tri dodatna jer dobavljač nije siguran koji dio pristaje na automobil. Također, dobavljači još uvijek nisu uspjeli identificirati kakav lanac pristaje na njegov motor. Saznajemo da su i neki drugi vlasnici diljem Europe imali problema sa servisiranjem svojih Chevroleta, posebno rjeđih modela.
Problem sa servisiranjem Chevroleta lako je objasniti. Naime kad je Chevrolet 2013. odlučio povući svoje modele iz Europe obavezu servisiranja na sebe je preuzeo Opel. Bila je to logična odluka jer servisi Opela i Chevroleta su i do tada uglavnom bili zajednički, a Opel je bio u vlasništvu GM-a koji je vlasnik Chevroleta.
Međutim, četiri godine kasnije Opel prelazi u ruke PSA, kasnije Stellantisa jednog od glavnih konkurenata GM-u na globalnom tržištu. S obzirom na to da Opel više nije povezan s GM-om teže dolazi do dijelova i informacija. Korisnik Reddita tvrdi da su mu iz Opela rekli da im GM više ni ne šalje kataloge rezervnih dijelova za Chevrolet.
Požalio se da je posjetio dva automehaničara, tri prodavaonice rezervnih dijelova i dva puta kontaktirao službene servisere te da mu nitko nije mogao odgovoriti na pitanje koji je kataloški broj traženog lanca.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....