premijera

Grmljavina na Pagu i Grobniku: BMW pokazao novi M4 CS s 550 KS i 650 Nm koji postiže 300 km/h

M4 CS ne samo da je izgledom ekskluzivan već je 20 kg lakši u usporedbi s BMW M4 Competition varijantom

BMW M4 CS

 UWE FISCHER

Danas predstavljena, nova verzija BMW-a M4 smješta se između modela M4 Competition i vrhunskog M4 CSL-a izrađenog u samo 1000 primjeraka, a dolazi s dodatkom u nazivu "CS".

image

BMW M4 CS

UWE FISCHER

Prema BMW-u ovaj model sa svojim specifičnim sportskim postavkama nudi idealnu svakodnevnu funkcionalnost i pristojnu udobnost, ali je isto tako orijentiran i na trkaću stazu. Zato i ne čudi da je BMW odlučio snimiti promo materijal za ovaj model na Autodromu Grobnik, ali i čuvenoj državnoj cesti D 106 na otoku Pagu, u fantastičnom ambijentu asfalta kamena i mora kako bi uputio upravo na spomenutu činjenicu - za cestu i trkalište.

image

BMW M4 CS

UWE FISCHER

Novi CS je s 550 KS za 20 konjskih snaga snažniji od verzije M4 Competition, a snagu na sve kotače prenosi 8-stupanjska automatika. Turbo šestak najveću snagu postiže na 6250/min, dok je najveći okretni moment od 650 Nm na raspolaganju u rasponu od 2750/min do 5950/min.

Performanse: novi M4 CS do 100 km/h iz stajanja stiže za 3,4 sekunde, a najveća brzina elektronički je ograničena na 300 km/h. Tijekom testnih vožnji na Nürburgringu M4 CS je postigao vrijeme od 7:21.989.

image

BMW M4 CS

UWE FISCHER

Uz sve ostale poslastice - od inteligentnog pogona na sve kotače, specifično podešenog ovjesa, ispušnog sustava od titana i optimiziranog upravljanja tu su i elektronički upravljani amortizeri, jače kočnice te "M-Dynamic-Mode".

image

BMW M4 CS

UWE FISCHER

Standardna oprema M4 CS modela izdvaja se od standardnih M4 modela "M-Compound kočioni sustavom" dostupnim s crveno ili crno obojenim kočionim čeljustima, a tu su i 19-inčni naplaci na prednjoj osovini i 20-inčni na stražnjoj u zlatnoj, brončanoj mat ili mat crnoj boji s gumama Michelin Pilot Sport Cup 2 u 275/35 ZR19 - 285/30 ZR20.

image

BMW M4 CS

UWE FISCHER

Poboljšane vrijednosti performansi također su posljedica optimizirane težine, sada s brojnim komponentama izrađenim od polimera ojačanih ugljičnim vlaknima (CFRP), a krov, poklopac motora, prednji razdjelnik, prednji usisnici zraka, vanjske kape zrcala, stražnji difuzor i stražnji spojler izrađeni su od karbona.

image

BMW M4 CS

UWE FISCHER

U kabini "caruje" alkantara, a školjke prednjih sjedala također su karbonske. Ukupno, M4 CS ne samo da je izgledom ekskluzivan već je 20 kg lakši u usporedbi s BMW M4 Competition varijantom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. listopad 2024 07:05