TREĆA GENERACIJA

FOTO Toyota Yaris: Bez revolucionarnih promjena, ali odvažnijeg dizajna

Nadoplata za napredniji Touch&Go sustav (3339 kuna) dodaje navigaciju i pristup internetu. Kod ponude motora nema iznenađenja s obzirom da su svi poznati iz prošlog modela

Daleko najzanimljiviji Toyotin novitet koji ove godine stiže na naše tržište jest nova, treća generacija Yarisa. Iako kod novog gradskog modela nema revolucionarnih promjena niti novosti, sada ima odvažniji dizajn, prostraniju kabinu i domišljati multimedijski Touch&Go sustav koji sadrži niz korisnih funkcija.

Novi Yaris nešto je duži (+100 mm) te ima veći međuosovinski razmak (+50 mm), no s ukupno 3885 još uvijek je unutar okvira klase gradskih automobila. Spomenuto povećanje između prednje i stražnje osovine pomoglo je osjetnom povećanju prostora u interijeru, osobito za putnike na stražnjim sjedalima.

Touch multimedijski sustav

Povećan je i prtljažnik koji sada raspolaže volumenom od 286, odnosno maksimalnih 768 litara. Osim kod oblikovanja vanjštine, dizajneri su bili inspirirani i prilikom osmišljanja interijera koji je zanimljiviji, praktičniji i funkcionalniji nego prije, a uz nadoplatu moguće je dobiti i veliki panoramski krov. Unatoč tvrđoj plastici na, primjerice, armaturi, izrada kabine je na visokoj razini. Novi Touch multimedijski sustav putem 6,1-inčnog zaslona osjetljivog na dodir omogućuje upravljanje audio sustavom, Bluetoothom za povezivanje mobitela, putnim računalom te je povezan s kamerom za vožnju unatrag.

Nadoplata za napredniji Touch&Go sustav (3339 kuna) dodaje navigaciju i pristup internetu. Kod ponude motora nema iznenađenja s obzirom da su svi poznati iz prošlog modela. Početni benzinac je jednolitreni trocilindraš sa 69, a snažniji 1,33-litreni četverocilindraš razvija 100 KS. Jedini dizelaš je 1,4-litreni common-rail sa 90 KS. Iduće godine u ponudu stiže i hibridna verzija.

Znatno tiši nego prije

Kratka vožnja centrom Kopenhagena otkrila nam je da ovjes novog Yarisa uvjerljivije i tiše upija neravnine i rupe gradskih ulica te da je na autocesti znatno tiši nego prije, a servoupravljač precizniji i naklonjeniji dinamičnijoj vožnji. Konačne cijene novog Yarisa bit će uskoro objavljene, no očekuje se da će početna jednolitrena verzija s Luna paketom (koja će, među ostalim, imati i klima uređaj) stajati 87.800 kuna. Bogatija Sol Touch oprema (s Touch multimedijskim sustavom) nudit će se za dodatnih 3300 kuna. Snažniji 1,33-litreni benzinac dostupan je od oko 94.500, a dizelaš od 111.000 kuna.

http://sportske.jutarnji.hr/dinamovci-u-lovu-na-ronaldov-dres--ibanez-skuplja-hrabrost--pitat-cu-ga--pa-sto-bude---/973475/

Toyota zbog Yarisa u tvornicu uvodi treću smjenu



Najprodavaniji Toyotin model u Europi očito je karta na koju će igrati čelnici japanskog proizvođača. Zbog velike potražnje za novom generacijom Yarisa čija je proizvodnja započela 13 srpnja ove godine, Toyota je odlučila uvesti i treću smjenu u njihovoj tvornici u francuskom Valenciennesu (TMMF). Čak 800 novih radnika brinuti će da isporuke Yarisa ne kasne kada stigne na tržište ove jeseni, a veliki planovi vezani su i za proizvodnju hibridnog izdanja japanskog mališana koji će javnosti biti predstavljen iduće godine. (ts)

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. studeni 2024 16:57