POSLJEDNJE ZBOGOM ATMOSFERCU

FOTO: Porsche 911 GTS uz vizualne promjene dobiva i turbo punjače s kojima razvija 450 KS

I GTS izvedbi presudile eko norme: atmosferca je zamijenio twin-turbo motor, a snaga je porasla za 20 KS
 Porsche

Porsche 911 GTS posljednji je doživio vizualne promjene koje su ostali modeli doživjeli prošle godine. Kao i kod ostatka linije, osim vizualnih promjena, tu su i promjene ispod poklopca motora. GTS tako više neće pogoniti 3,8-litreni atmosferac, već na njegovo mjesto dolazi 3,0-litreni motor s dva turbo punjača ukupne snage 450 KS i 550 Nm okretnog momenta. Riječ je o pojačanju od 20 KS u odnosu na model prije redizajna.

Foto: Porsche

U ponudi su sljedeće verzije: standardna Carrera GTS, 4 GTS, GTS Cabriolet, 4 GTS Cabriolet i Targa 4 GTS. Najbrža je naravno Carrera 4 GTS koja do stotke sprinta za 3,6 sekundi. Kupci će uz automatski PDK mjenjač moći odabrati i ručni mjenjač. Ako je vjerovati navodima njemačkog proizvođača, potrošnja goriva dodatno je poboljšana pa tako Carrera GTS troši tek nešto više od 8 litara benzina na 100 km.

Što se dizajna tiče, GTS je dobio nova svjetla i stražnje lampe te se sada uklapa u ostatak 911 "obitelji". Modeli sa stražnjim pogonom mogu se, osim po oznaci primijetiti i po tome što između lampi imaju crnu crtu. Za agresivan nastup brinu se 20-inčni crni i sivi naplatci i crni nastavci auspuha. Svi modeli dolaze sa sportskih ispuhom, pa su zato ispušne cijeni postavljene po sredini (običan ispuh dolazi s četiri nastavka, po dva na svakom rubu). U unutrašnjosti očekivano prevladava alkantara i karbonski dodaci, a svi modeli opremljeni su "Sport Chrono" paketom. Početni GTS u Njemačkoj starta od 124 tisuće eura...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 19:29