
Kompaktna klasa ove godine obiluje novitetima – tu je novi VW Golf 8 koji kod nas stiže u ožujku, zatim tek prošli tjedan predstavljeni novi Seat Leon, kao i nedavno osvježena Opel Astra. Na to su naravno računali i u Renaultu pa su tako danas objavili slike i specifikacije osvježenog Meganea. A pritom su odlučili odmah predstaviti i paprene RS verzije. Iako možda vizualno nema previše promjena, kupci dobivaju više mogućnosti prilikom odabira modela, kao i opciju plug-in hibridnog pogona.
No krenimo sa vizualnim dijelom: na prednjem dijelu se nalaze LED svjetla s novim svjetlosnim potpisom (dolaze standardno), redizajnirani odbojnik kao i nešto više kromiranih dijelova. Pogled na bočni dio otkriva novi dizajn naplataka (dolaze u veličinama od 16 do 18 cola), dok je na stražnjem dijelu očekivano glavna novost novi svjetlosni potpis LED svjetala. Oni oštrijeg oka zapatit će i novi difuzor, ali i izostanak pravog nastavka ispušnog sustava koji je krasio sada već prethodnu izvedbu.
.jpg)
Tko želi pravi nastavak ispušnog sustava može odabrati RS Line izvedbu. Kao što smo to već vidjeli na novom Cliju, RS Line donosi agresivan izgled u kombinaciji s „običnim” motorima, a u Meganeu mijenja dosadašnji GT Line paket.

U unutrašnjosti je najveća novost 10,2-inčni digitalni kokpit uz dobro poznati 9,3-inčni središnji zaslon koji je unaprijeđen. Tu je i nešto drugačiji razmještaj prekidača za ventilaciju za još jednostavnije upravljanje, kao i novi materijali dostupni u jačim paketima opreme.
.jpg)
Najveća novost nalazi se ispod poklopca – novi Megane je elektrificiran! Naime, u ponudi će biti plug-in hibrid izvedba (160 KS) službenog naziva E-Tech koja ispod poklopca skriva kombinaciju 1,6-litrenog benzinskog motora i dva elektro motora te baterije od 9,8 kWh. Uz takvu kombinaciju Megane E-Tech može na struju voziti do 50 km brzinom do 135 km/h, dok ta brojka u gradu raste do čak 65 km.
.jpg)
Tu su naravno i benzinski motori (1.3 Tce) snage 100, 115 i 160 KS te dizelaši od 95 KS, odnosno 115 KS. Krajem godine pridružit će im se i 1.0 Tce benzinac od 120 KS.
.jpg)
Vrh ponude čine osvježeni Megane RS i RS Trophy (da, Renault je odmah prikazao i paprene verzije) kod kojih osim spomenutih vizualnih dorada (nova svjetla i svjetlosni potpis) dolaze i novosti po pitanju KS. Naime, Megane RS sada iz 1,8-litrenog turbobenzinca razvija 300 KS (20 KS više nego prije), odnosno isto kao i RS Trophy. S druge strane, Megane RS se sada više ne može dobiti sa Cup ovjesom, već je isti rezerviran samo za Trophy izvedbu. Na tržište stiže tijekom ljeta ove godine...
.jpg)
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....