Tijekom 36. Međunarodnog automobilskog festivala u Parizu, žiri dizajnerskih stručnjaka proglasio je Bugatti Bolide najljepšim hiperautomobilom na svijetu. Ograničeno izdanje Bugattija, rezervirano za trkaću stazu, pobijedilo je u kategoriji hiperautomobila među ukupno četiri finalista.
Iako ostala tri kandidata nisu imenovana, pravila nalažu da bi to trebali biti 'serijski automobili sportskog dizajna i izvanrednih performansi, s cijenom većom od 60.000 eura'. Bolide je bez dvojbe najekstremniji Bugatti ikada napravljen. Dizajn uključuje nisku karoseriju s mnoštvom zračnih kanala, LED prednja i stražnja svjetla u obliku slova 'X', a tu je i veliki stražnji difuzor, ogromno stražnje krilo i četverostruki ispuh.
Achim Anscheidt, direktor dizajna u Bugattiju, navodi kako je Bolide dizajnerskom timu predstavio potpuno novi izazov: 'Velika nam je čast što je naš dizajn osvojio tako veliku nagradu. Pohvala ide cijelom dizajnerskom timu, u kojem je svatko bio posvećen svom dijelu posla u usklađivanju i usavršavanju svih aspekata dizajn, a sve u četveromjesečnom, isključivo digitalnom procesu'.
Iako kabina nije nimalo nalik onoj u Chironu, zamjenik direktora dizajna Frank Heyl navodi kako 'u kabini postoji jasan identitet Bugattija, iako bez luksuza cestovnih primjeraka. Dizajn je fokusiran na stvaranje mjesta s minimalnim ometanjem i maksimalnom vidljivošću, te koristi kritične funkcije upravljanja koje su vozaču doslovno na dohvat ruke'.
Bolide je prvi put predstavljen u listopadu prošle godine, kao jedinstveni koncept. Međutim, zahvaljujući velikom odazivu kupaca, prije dva mjeseca je Bugatti predstavio serijsku verziju hiperautomobila koji će se izraditi u 40 primjeraka.
U konceptnom obliku, 8.0-litreni quad-turbo W16 sposoban je proizvesti nevjerojatnih 1850 KS (1360 kW) pri radu na trkaćim gorivom. Ipak, serijska izvedba donosi i dalje impresivnih 1600 KS (1176 kW) na 98-oktanskom gorivu. Prve isporuke očekuju se 2024. godine, a svaki od 40 Bolidea koštat će oko 4 milijuna eura (30 milijuna kuna).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....