McLaren je predstavio 720S, model koji nasljeđuje 650S od kojeg je lakši i brži. I dok su mnogi zamjerali McLarenu na dizajnu prijašnjih modela koji su bili poprilično slični, pogotovo sprijeda, za ovaj model to nitko neće moći reći. Glavni dizajner Robert Melville ističe kako je uz atraktivnost velika pažnja stavljena na aerodinamična svojstva kako bi performanse bile što bolje.
Foto: McLaren
Za pogon se brine 4,0-litreni biturbo V8 motor koji broji 710 KS. Tom brojkom se odmiče od suparnika poput Ferrarija 488 GTB ili Lamborghinija Huracana Performantea. Ubrzanje do 100 km/h traje samo 2,8 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 340 km/h. U izradi karoserije korišteni su aluminij i ugljična vlakna pa je tako 720S znatno lakši od prethodnika. Zanimljiv detalj su masivna vrata koja se otvaraju prema gore i koja praktički zamjenjuju klasični krov.
U unutrašnjosti slična stvar kao i vani, sve je potpuno novo i izgleda puno luksuznije nego na prijašnjim McLaren modelima. Ipak, detalj koji najviše plijeni pažnju je "pomična instrument ploča". Naime, kada je vozač u klasičnom "Normal" načinu vožnje ispred sebe ima klasičnu instrument ploču na kojoj se nalazi većina informacija. Prebacivanjem na "Track" način vožnje, osim krućeg ovjesa, jačeg zvuka i isključivanja sigurnosnih sustava, instrument ploča se pomiče i ispred vozača dolazi takozvana "Race mode" instrument ploča koja se sastoji od samo nužnih pokazatelja poput okretaja i brzine. Robert Melville ističe kako se odlučio na ovaj potez kako bi vozač prilikom vožnje na trkaćoj stazi mogao biti bolje fokusiran na samu vožnju.
Od ostalih zanimljivosti može se spomenuti osvjetljenje motornog prostora koje je također tu sa svrhom- budući da je motor postavljen dosta nisko zbog težišta auta, Melville je odlučio postaviti osvjetljenje kako bi bio lakše vidljiv. U svakom slučaju, novi McLaren napravio je veliki iskorak u odnosu na prethodnika ali i u odnosu na konkurente. Youtuber Shmee150 imao je prilike detaljno razgledati ovaj model na salonu u Ženevi pa detalje možete pogledati u videu:
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....