veliki povratak

Fifteen Eleven Design je izradio moderni Porsche 914: Dolazi s 400 KS i cijenom od 400.000 eura

Vanjski izgled ostaje vjeran originalu iako je karoserija sada izrađena od karbonskih vlakana

914 Restomod

 Fifteen Eleven Design

Sportski Porsche 914 sa središnje postavljenim motorom koji su zajedno razvili Porsche i Volkswagen kasnih 1960-ih sada je stigao moderniziran i s opsežnim vizualnim i mehaničkim izmjenama, što je iznenađenje s obzirom na to da je 911 već godinama najpopularniji model za restomod.

No u britanskoj tvrtki Fifteen Eleven Design tako ne misle i za restomod su odabrali model koji se oduvijek smatra "autsajderom" iz Stuttgarta za njihov projekt. Ekipa je tako transformirala Porsche 914 sa središnjim motorom iz 1969. u poželjan sportski automobil, sada s moderniziranom karoserijom od ugljičnih vlakana, s dorađenim ovjesom i ugradnom motora iz novog Porschea Caymana S.

image

914 Restomod

Fifteen Eleven Design

Projekt Porsche 914 restomod najavili su još 2021. i sada je konačno spreman za kupce.

Kao što vidite na fotografijama, vanjski izgled ostaje vjeran originalu iako je karoserija sada izrađena od karbonskih vlakana sa širim blatobranima koji pokrivaju 18-inčne Fuchs kotače s gumama Michelin Pilot Sport 2.

Moderni 914 je također dobio redizajnirani branik s većim usisnicima zraka, nova prednja LED svjetla koja zamjenjuju nekadašnja "pop-up" svjetla, novi poklopac motora i stražnji "duck tail" spojler.

image

914 Restomod

Fifteen Eleven Design

Unutrašnjost je nadograđena kožnim presvlakama, Recaro sportskim sjedalima i drvenom ručicom mjenjača. Naravno, svaki 914 Restomod Fifteen Eleven Design može se personalizirati posebnom bojom i ukrasima.

Pogon: snaga dolazi iz modernog 3,8-litrenog boxera šestaka iz modela 987 Cayman S. Motor smješten središnje je dobio tuning u vidu kovanih klipova i Life Racing ECU jedinice, što mu osigurava oko 400 KS, a snaga se prenosi na stražnju osovinu putem 6-stupanjskog ručnog mjenjača. Za usporedbu, originalni 914 imao je 6-cilindarski dvolitraš od 110 KS u svom najsnažnijem izdanju.

image

914 Restomod

Fifteen Eleven Design

Izvorna karoserija starog 914 sada se oslanja na cjevastu šasiju i nove nosače ovjesa koji je preuzet od Porschea Caymana i kombiniran s Reigerovim podesivim amortizerima. Kočnice su značajno unaprijeđene kako bi podnijele dodatnu snagu, a riječ je o četveroklipnim Brembo čeljustima. Ostale izmjene uključuju fly-by-wire "leptir za gas" i ispušni sustav od nehrđajućeg čelika.

image

914 Restomod

Fifteen Eleven Design

Inače, Fifteen Eleven Design je ogranak WRC momčadi Mellors Elliot Motorsport s 12 WRC naslova, a tvrtka već prima narudžbe za njihov Porsche 914 Restomod koji je dostupan s volanom na desnoj ili lijevoj strani. Kao što se i očekivalo, moderni 914 dolazi s cijenom od 400.000 eura!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 17:35