Strah je prevelik

EU kreće s većim carinama na kineske električne aute od ljeta i retroaktivno carinjenje

Komisija ima dovoljno dokaza koji pokazuju da su kineska električna vozila subvencionirana

BYD Explorer No. 1 brod

 Profimedia

Europska komisija priprema teren za retroaktivno carinjenje kineskih električnih vozila budući da će uvoznici od četvrtka morati prijavljivati uvoz, a carine bi mogle biti uvedene ovog ljeta, o čemu smo nedavno pisali.

U listopadu je Komisija pokrenula istragu o uvozu kineskih električnih vozila na baterije kako bi utvrdila treba li uvesti carine kojima bi zaštitila domaće proizvođače od nepoštene inozemne konkurencije.

image

BYD na salonu

Profimedia

Bruxelles mora završiti istragu do studenog, ali mogao bi uvesti privremene carine već u srpnju, javlja Hina.

U dokumentu objavljenom u utorak Komisija navodi da ima dovoljno dokaza koji pokazuju da su kineska električna vozila subvencionirana i da je njihov uvoz od pokretanja istrage u listopadu porastao za 14 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.

U dokumentu navode da bi proizvođači iz EU-a mogli pretrpjeti nenadoknadivu štetu ako uvoz kineskih vozila nastavi rasti takvim tempom do završetka istrage.

image

Geely, radnici, tvornica, ilustracija

Profimedia

Iz kineske gospodarske komore pri EU poručili su da su razočarani tim potezom, dodajući da rast uvoza odražava sve veću europsku potražnju za električnim vozilima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2024 13:23