Kada krajem 2013. bude spreman za dolazak na ceste, najmanji Infiniti najvjerojatnije neće imati nasuprotno otvoriva vrata bez središnjeg stupa niti jednodjelni stakleni krov . Silazak Nissanove premium podmarke u široko popularnu kompaktnu klasu bit će dakle prizemniji od studije Etherea, kojoj smo se na postoljima salona u Ženevi i Šangaju mogli tek približiti, a sada je u nekadašnjoj frankfurtskoj željezari Alte Stahlbau i pobliže upoznati. Nakratko čak i provozati...
Sjajna scenografija
Međutim, najava da će konačan model imati klasična vrata, uobičajen središnji stup i eventualno tek djelomice stakleni krov nimalo nije umanjila ekskluzivnost trenutka u napuštenim prostorima stare tvornice, što i dvadesetak godina nakon prestanka rada miriše na doba njemačke teške industrije. Zapravo, pomalo opskuran ambijent bio je sjajna scenografija za naglašavanje futurističkih linija studije, od kojih će osnovne forme karoserije, svjetla u obliku zjenice ljudskog oka ili povinuti stražnji C nosač zaživjeti i na budućim serijskim modelima.
Razvučena linija krova
Zapravo, čitav automobil naočigled vuče korijene s koncepta sportskog dvosjeda Essence, pokazanog 2009. u Ženevi.Zavodljiva Ethereina karoserija dugačka 4,4 metra nudi nešto drukčiji pogled na kompaktnu klasu i u funkcionalnom smislu. Podnica blago povišena za 1,5 cm donosi blagi miris crossovera, dok razvučena linija krova s daleko odmaknutim vjetrobranom daje prizor sportaša, a istovremeno i dinamičnog monovolumena. Vješto, nema što… Što smo ga dulje odmjeravali, bili smo uvjereniji da će Audi A3 Sportback i društvo imati zanimljivog suparnika. Inspirativna je i unutrašnjost. Jasno, nerealno je očekivati da će nas dojmljiv prizor iz studije dočekati u serijskom modelu...
Više o novom Infinitiju pročitajte u novom broju Auto kluba.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....