KONCEPTNI AUTOMOBILI

Divovski iskorak posebne Volvo marke: Polestar predstavio koncept GT kabrija pod nazivom O2

I dok je Polestar već potvrdio proizvodnu verziju Precept s četvero vrata, kao i Polestar 5 za 2024. godinu, O2 je zasad koncept

Polestar O2 koncept

 Polestar

Polestar je napravio ogroman iskorak od svog Volvo podrijetla, predstavivši zadivljujući sportski GT konceptni kabriolet kojemu je rival Porsche Taycan. Nazvan je O2, a riječ je o sportskom električnom automobilu s dvoja vrata i 2+2 sjedala te tvrdim krovom koji se sam uvlači.

image

Polestar O2 koncept

Polestar

I dok je Polestar već potvrdio proizvodnu verziju Precept s četvero vrata, kao i Polestar 5 za 2024. godinu, O2 je nažalost samo koncept – barem tako tvrdi kompanija. O2 bi trebao napraviti jasnu razliku između Polestara i sestrinskog Volva i uvjeriti svijet da su planovi Polestara ozbiljni. Čak i ako kabriolet ne doživi proizvodnju, njegov dizajnerski jezik trebao bi oblikovati izgled budućih automobila marke.

image

Polestar O2 koncept

Polestar

Veći dio tog dizajnerskog jezika već smo vidjeli na Preceptu. O2 prikazuje isto lice s dvostrukim svjetlosnim elementima s obje strane svoje sužene haube, ali ovaj put je agresivni prednji razdjelnik postavljen ispred prednjeg ruba haube. Veliki naplatci s križnim motivom ispunjavaju široke lukove, koji su povezani crnim pragom duboko urezanim u bočnu karoseriju. Stražnji kraj ima snažnu sličnost s Preceptom.

image

Polestar O2 koncept

Polestar

O2 vozi na platformi Precept/5 s međuosovinskim razmakom skraćenim za 307 mm na 2792 mm. Za razliku od Precepta, zamjenjuje četiri vrata za dvoja i ima krov sa staklenim vrhom koji se može uvući ispod stražnje palube. Dok je krov spremljen, na stražnjem kraju dominiraju leteći podupirači koji podsjećaju na Ferrarija F8 Spidera.

image

Polestar O2 koncept

Polestar

U kabini dobivate 15-inčni portretni zaslon osjetljiv na dodir uz malu digitalnu ploču instrumenata iznad stupa upravljača. Kao i kod drugih Polestarovih automobila, izgled je minimalistički, ali i dalje luksuzan. Zanimljivost je i dron koji klizi iz stražnjih sjedala i može se pokrenuti kada se automobil kreće. Letjelica može pratiti automobil pri brzinama do 90 km/h, a vozači mogu uređivati i dijeliti snimke sa središnjeg zaslona. Osim toga, tvrtka nije otkrila detalje o pogonskom sklopu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 18:03