i to smo dočekali

Čuveni njemački tuner doradio kineski automobil: Električni SUV s gotovo 600 KS stiže u Njemačku

Zanimljiv spoj električnog Kineza i poznatog Tunera Irmschera

Irmscher Leapmotor i C10

Zanimljiv spoj električnog Kineza i poznatog Tunera Irmschera

Kineski proizvođač Leapmotor širi svoj utjecaj u Europi koji se sada nadograđuje posebnom osnaženom verzijom modela C10 razvijenom u suradnji s poznatim njemačkim tunerom Irmscherom. Rezultat te suradnje je limitirana serija snažnog električnog SUV-a koji kombinira kinesku tehnologiju i njemačku preciznost.

Tuner Irmscher iz Remshaldena pokraj Stuttgarta poznat je po dugogodišnjoj suradnji s Opelom iz koncerna Stellantis, a kako je Leapmotor dio Stellantisa, ova suradnja ne čudi. Ovaj potez označava početak nove, dugoročne suradnje između njemačkog tunera i kineskog proizvođača električnih vozila.

Kako bi obilježili početak partnerstva, predstavljena je posebna edicija nazvana Irmscher Leapmotor iC10, koja u nazivu nosi prepoznatljivu Irmscherovu oznaku.

image

Irmscher Leapmotor i C10

Nova verzija C10 temelji se na 800-voltnom pogonskom sustavu i pogonu na sve kotače. Dva elektromotora zajedno razvijaju impresivnih 440 kW (598 KS), čime ovaj SUV ulazi u sam vrh ponude električnih vozila po snazi.

Vozilo koristi novu LFP bateriju kapaciteta 81,9 kWh, što omogućuje do 437 kilometara dometa (WLTP). Zahvaljujući 800-voltnom sustavu, vrijeme punjenja značajno je skraćeno — od 30 do 80 posto kapaciteta baterije moguće je nadopuniti za samo 22 minute.

Iako Irmscher nije mijenjao električni pogonski sklop, posebna se pažnja posvetila izgledu i voznim svojstvima. Fotografije otkrivaju nove aluminijske naplatke vlastitog dizajna, kao i diskretan body kit koji daje SUV-u sportskiji izgled.

Također, podvozje je čvršće podešeno, čime se poboljšava upravljivost i osjećaj u vožnji, posebno pri većim brzinama.

Irmscher Leapmotor C10 bit će proizveden u ograničenoj seriji od 250 primjeraka, a osnovna cijena u Njemačkoj iznosi 49.900 eura. Time je ova Irmscherova verzija oko 5000 eura skuplja od standardnog modela C10 s pogonom na sve kotače, ali uz dodatnu ekskluzivnost.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2025 04:29