Prezentacijom konceptnog modela i4 BMW je, osim svoje vizije budućnosti marke pokazao i novi logo! Da, dobro ste pročitali – BMW ima novi logo koji donosi značajne promjene.
Foto: BMW
Prije svega, crni obrub odlazi u povijest, a osim novog oblika slova najveća novost je činjenica kako je znak sada proziran, a nijansa plave boje unutar znaka također je nešto drugačija. Uz to, u skladu s trendovima na tržištu, umjesto 3D oblika novi je logo dvodimenzionalan (sličnu stvar su napravili u Volkswagenu). Osim što su novi logo prikazali na BMW-u i4 Concept, u BMW-u su jučer promijenili profilne slike na svojim društvenim mrežama te kao glavnu sliku postavili novi logo.
„BMW postaje marka koja ima vezi s kupcem. Zamijenjen je stari crni obrub, a novi logo zrači otvorenošću i jasnoćom. Ovom novom transparentnom verzijom želimo pozvati naše kupce, više nego ikad prije, da postanu dio svijeta BMW-a” - tako je novi logo objasnio Jens Thiemer , viši potpredsjednik BMW-a. Nadodao je i da je novi logo dizajniran i za izazove te mogućnosti digitalizacije marke...
Ono što je sigurno – izazvat će brojne komentare. Ostaje pitanje što će puristi reći na ovakve promjene. U BMW-u su u zdanje vrijeme stvarno odlučili odraditi nekoliko velikih promjena – od predstavljanja BMW Serije 1 s prednjim pogonom preko predstavljanje električne budućnosti u obliku modela i4. U svakom slučaju, u komentarima nam napišite što vi mislite o ovoj promjeni...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....