Grad Zagreb danas je u prethodno savjetovanje uputio predmet nabave za gradnju nove pruge procijenjene vrijednosti 48 milijuna eura. Počinje tako veliki projekt izgradnje tramvajske pruge na Heinzelovoj ulici od Ulice kralja Zvonimira do okretišta na Savišću. Riječ je o projektu o kojem je Jutarnji pisao, detalje pogledajte OVDJE.
- Nakon dugog niza godina u kojim u Zagrebu nije izgrađen ni metar nove tramvajske pruge, uz izgradnju pruge na Sarajevskoj cesti koja je pokrenuta prije desetak dana, danas je pokrenuta i realizacija izgradnje tramvajske pruge na Heinzelovoj ulici, objasnili su u službenom priopćenju iz Grada u kojem naglašavaju da ulažu ogromna sredstva u prometnu infrastrukturu u Zagrebu.
- To se odnosi na obnovu voznog parka ZET-a, izgradnju novih trasa tramvajskih pruga i obnovu postojećih, kao i u izgradnju novih cestovnih koridora poput produžene Branimirove i Kolakove, Sarajevske, Medpotoka, Jarunskog mosta i Šarengradske", rekao je gradonačelnik Tomislav Tomašević.
U Zagrebu se trenutno radi na više lokacija. U travnju je započela izgradnja novog centra Paromlin, u srpnju obnova Doma sportova i izgradnja bazena u Španskom, dok je u listopadu započela izgradnja nove Sarajevske ceste.
- Zajedno s početkom izgradnje tramvajske pruge po Heinzeleovoj, sada je u realizaciji pet od osam strateških projekata čiju je izgradnju gradonačelnik Tomašević obećao pokrenuti u prvom mandatu.
Što predviđa projekt nove tramvajske pruge u Zagrebu?
- Predviđena je izgradnja dvokolosječne tramvajske pruge s kontaktnom mrežom u središnjem zelenom pojasu prometnica - Heinzelove i Radničke ceste u dužini približno 3.700 m, te ispravljačke stanice za potrebe napajanja nove tramvajske pruge. Nadalje, projektom su planirana nova rješenja pričvršćenja kolosijeka s jednostavnom i brzom ugradnjom, većom trajnošću, manjom vrijednošću ekvivalentne razine buke, što u konačnici rezultira i jednostavnijim i ekonomičnijim održavanjem. Predviđena je i rekonstrukcija kolektora kanalizacije koji su građeni između 1920. i 1950. godine te ih je nužno rekonstruirati prije izgradnje tramvajske pruge, objašnjavaju iz Grada.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....