Glasanje članica Europske unije o uvođenju tarifa na kineska električna vozila jedan je od važnih događaja koji je suštinski promijenio način na koji funkcionira zajednica europskih naroda: donesena je vrlo važna odluka koja može imati ozbiljne sistemske posljedice na pojedine članice i Uniju kao cjelinu, a da se nije poštivao princip jednoglasnosti kod donošenja najvažnijih odluka, čak se nije išlo na nužno odlučivanje tzv. kvalificiranom većinom (55 posto članica ili 65 posto populacije EU). Briselska administracija uspjela je izvesti da se odluka o uvođenju kaznenih tarifa na uvoz kineskih e-vozila donosi kao da se radi o manje važnim pitanjima odnosno o običnim konzultacijama. Uz sva prethodna, čak i pomalo besmislena, inzistiranja na jednoglasnom donošenju...
PIŠE GOJKO DRALJČA
EK, iako je u manjini, otvara trgovinski rat s Kinom: A to znači električni Fiat za 40.000 eura, umjesto BYD za 9.200
Dakle, 63 posto članica s 55 posto populacije, ne podržava tarife, ali su ipak izglasane
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....