NOVO 13:27 - Sustav CEZIH, e-recepti i e-uputnice ponovo u funkciji, obavijestili su iz HZZO-a.
"U četvrtak 28. rujna tijekom regularnih aktivnosti na konsolidaciji sustava CEZIH došlo je do problema u radu sustava uslijed čega određeni servisi poput e-uputnice, e-recepta nisu bili u funkciji. Odmah se pristupilo rješavanju problema, te ističemo kako su servisi e-uputnice i e-recepti od danas iza 12 sati ponovno u funkciji."
U najskorijem roku očekuje se potpuna normalizacija i neometano korištenje svih funkcionalnosti.
Iz HZZO-a se ispričavaju zbog poteškoća uzrokovanih ovom situacijom.
10:32 - Zbog problema u Centralnom zdravstvenom informatičkom sustavu (CEZIH) građani u ljekarnama ne mogu podići lijekove putem eRecepta, a nisu dostupni ni eUputnice, niti eNalazi, stoji u obavijesti HZZO-a.
"Trenutno postoji problem u radu CEZIH-a (dohvat eRecepata, eUputnica, dostava eNalaza). Intenzivno radimo na otklanjanju", stoji u obavijesti HZZO-a koja od jučer stoji na stranicama CEZIH-a.
U ranijoj obavijesti stoji i da od petka od 12 sati do ponedjeljka, 2. listopada do 10 sati neće biti dostupne prekogranične usluge e-recepta i sažetka o pacijentu.
Tijekom ponedjeljka 2. listopada iza 10 sati mogući su povremeni prekidi u dostupnosti usluga.
Podsjetimo, ovo nije prvi put da je CEZIH pao - u srpnju ove godine čak 5 dana nije radio. Iz HZZO-a su tada rekli da je do pada sustava došlo nakon neuspješne nadogradnje programa te su tvrdili da su samo neki imali problema s CEZIH-om.
"Pojedini zdravstveni djelatnici imali su od četvrtka 13. srpnja poteškoće pri sigurnosnom spajanju na sustav CEZIH, nakon sigurnosne nadogradnje programa za zaštićeno spajanje na pristupni sustav vanjskih korisnika CEZIH-a (Centralni zdravstveni informacijski sustav). Redovnim apliciranjem posljednje verzije CISCO AnyConnecta Secure Clienta nastali su navedeni problemi", priopćili su tada iz HZZO-a.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....