NAKON OTVORENJA ARENA PARKA

ARENA CENTAR I DALJE RUŠI REKORDE Najveći shopping centar u Zagrebu 2019. završio je rekordnim poslovnim rezultatima i 10 milijuna posjeta

 

Nakon proširenja Arena Centra u 2018. godini te izgradnje Arena Parka u 2019. godini, danas sa sigurnošću možemo reći da su svi relevantni modni, beauty, sportski i tech brendovi na okupu. Peek & Cloppenburg, Calvin Klein Jeans, Hugo Boss, Nespresso, The Body Shop, Gap, Lacoste, Ted Baker, ali i Jysk, CCC te Kik samo su neke od novootvorenih trgovina destinacije.

Bez obzira na izazove koje je pred centar postavila rekonstrukcija remetinečkog rotora, dobrim se poslovnim odlukama, Arena Centar zadržao na pijedestalu. Deset milijuna posjeta u 2019. potvrdilo je da je Arena Centar broj jedan za shopping i zabavu za cijelu obitelj. Uz povećanu posjećenost, zabilježen je i rast potrošnje u trgovinama Arena Centra. U odnosu na 2018. godinu, u 2019. godini porast potrošnje po posjetitelju je bio preko 20%, a ukupan porast potrošnje 11%.

„Ovogodišnji dvoznamenkasti porast posjećenosti dokaz je da je Arena Centar i dalje prvi izbor u Zagrebu, ali i znatno proširenoj zoni obuhvata. Podrška zajednice, osim ispunjenja ekonomskih ciljeva kroz porast broja posjetitelja i povećanja potrošnje, omogućila je i ispunjenje društveno odgovornih ciljeva - brige za tu istu zajednicu. Čak tri milijuna kuna donirano je kroz projekte društveno odgovornog poslovanja kao i projekt održivog razvoja kroz efikasnije korištenje energetskih izvora te očuvanje okoliša. Suživot, svojevrsna simbioza sa zajednicom, iznad zakonom propisanih obaveza te na obostranu korist i zadovoljstvo, u skladu je s našom vizijom budućnosti i daljnjeg razvoja poslovanja.“, rekla je Nataša Milašinčić, direktorica Arena Centra.

Od svog se otvaranja Arena Centar profilirao kao lider na tržištu na koje je doveo mnoge značajne modne, beauty i tech brandove te postavio visoke standarde kvalitete. Impresivna lista trgovina i usluga iz godine u godinu raste pa ne čudi da je Arena Centar uvijek iznova najbolje ocijenjen shopping centar u istraživanju zadovoljstva kupaca. Arena Centar nositelj je statusa Superbrands, sinonima za kvalitetu i pouzdanost, čak 6 Qudalovih medalja među kojima je i ona za najkvalitetniji shopping centar, te nagrade Odabrale mame, nagrade za izvrsnost i kvalitetu proizvoda i usluga na domaćem tržištu.

O Arena Centru

Arena Centar je već devet godina nezaobilazna destinacija shoppinga i zabave za cijelu obitelj. S više od 200 trgovina dominantan je centar mode i ljepote u Zagrebu i šire, te najbolji centar zabave uz kino i kasino. Vrhunski brandovi, kafići s vanjskim terasama te restorani sa širokim izborom jela brze, domaće, ali i egzotične kuhinje, razlog su zašto posjetitelji uvijek iznova biraju Arena Centar.

Najveću zagrebačku shopping destinaciju u 2019. godini dodatno je ojačao Arena Park, retail park s 10 trgovina i kafićem, smješten kod zapadnog ulaza u Arena Centar.

NEPI Rockcastle grupacija, vlasnik je Arena Centra te još 44 centra u 9 zemalja jugoistočne Europe.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 11:34