TV prijenos Zlatnog Studija

9 kamera i 100 ljudi - oni pokrivaju glamuroznu pozornicu, proglašenje najboljih, pobjedničke govore i sjajnu glazbu!

Svečano proglašenje najboljih i ceremonija dodjele Zlatnog Studija počinje večeras u 20.15 na Prvom programu HTV-a

Mario Vidosavljević

 Josip Bandic/Cropix

Nakon sedam godina dodjela najveće medijske nagrade Zlatni Studio osvanut će u drugačijem ambijentu i prostoru nego što smo dosad navikli. Naime, večeras će se prvi put svečana ceremonija održati u prostoru zagrebačke Laube, ali ponovno u izravnom prijenosu na Prvom programu Hrvatske televizije. Lauba je upravo zbog ove prigode pretvorena u glamurozno mjesto u kojem dominira spektakularna pozornica Dragutina Broza kako bi se publici na najbolji mogući način predočio ovaj spektakl.

Mario Vidosavljević ove godine potpisuje režiju Zlatnog Studija, a na pitanje je li mu veći profesionalni izazov raditi izvan televizijskog studija kaže:

- Nekako mi se tijekom moje profesionalne karijere nametnulo da sam često bio izvan studija tako da sam u ovoj situaciji doma. Volim to jer je svaki novi prostor za mene novi izazov. Sve će izgledati potpuno drugačije, pa će i ljudima biti zanimljivije. Uz glazbu koju je posebno osmislio Ante Gelo, Broz je napravio odličnu scenu i kada se upali rasvjeta, izgledat će jako lijepo. Ugođaj je čaroban. Prijenos ćemo raditi iz najvećih televizijskih kola, tu je radijska ekipa koja je zadužena za ton na čelu s Brunom Molnarom, a glazbeni producent i aranžer je Ante Gelo koji će na pozornici biti sa svojim vrhunskim orkestrom. Zlatni Studio radi se s devet kamera i razlika će u odnosu na televizijski studio biti vrlo vidljiva jer televizijski studio diktira neke zadane forme, poput crnih zidova, a ovdje su bočno prozori pa ćemo dobiti konture izvana, a vidjet će se i cigleni zidovi. Svi uzvanici, poznata lica i finalisti nagrade Jutarnjeg lista i magazina Studio, sjedit će na posebno sagrađenoj svečanoj tribini koja nije rađena po širini, nego po dužini kako bi se dobila prostranost. Imam jako dobar osjećaj da će to biti jedna predivna večer.

image

Tehnička i tonska proba za Zlatni Studio

Josip Bandic/Cropix

Mario Vidosavljević otkriva da je u televizijski prijenos uključeno između osamdeset i stotinu ljudi, a svatko od njih zadužen je za svoj dio posla i paze da svaki detalj bude besprijekoran.

- Uz već spomenutu Brozovu scenografiju, s nama je i Eldra koja daje svu tehničku podršku s više od sto kvadrata LED ekrana. Oni se obično na brojnim događanjima slažu u LED zid, ali u ovom slučaju nije tako. Njihova je ekipa zadužena, među ostalim, i za zvuk.

PROČITAJTE VIŠE Vesna Pisarović: ‘Čim sam stupila na pozornicu i ugledala glazbenike, nestalo je i zime i siječanjskog sivila‘

Redateljski posao je specifičan pa pitamo Vidosavljevića kakav način rada postavlja među svojim suradnicima.

- Nisam od onih kojima smetaju malo buke, priča i žamor sa strane jer sam tip osobe koja se može potpuno isključiti iz okoline i potpuno sam fokusiran na posao koji radim. Zapravo, napravim selekciju u glavi koga trebam čuti, a koga ne u danom trenutku. Nisam osoba koja viče. Naravno, kada je to baš potrebno, znam podviknuti, ali smatram da su svi ti ljudi veliki profesionalci koji odlično obavljaju svoj posao. I uistinu uživam u svojoj profesiji.

Ovaj poznati redatelj kaže da je čar njegova posla u tome što niti jedan dan u životu nije isti.

- Niti jedan posao, teren ili prijenos nije isti, svaki je posve drugačiji. Ovo je profesija improvizacije i za svaku stvar se iznova moraš pripremati, uostalom kao i u novinarstvu. Ovo se ne može naučiti i raditi po zadanoj špranci. Svaki dan i svaki put učimo ispočetka. I ljudi od nas i mi od nekoga. Zato volim reći da smo svi mi jedan lanac s puno karika i svaka je jednako bitna, nema nikoga bez koga se može.

image

Mario Vidosavljević

Josip Bandic/Cropix

Priprema mu ovisi isključivo o projektu koji radi i jako mu je bitna.

- Razmišljam i o B opcijama ako bi se kojim slučajem dogodilo da u direktnom prijenosu nešto pođe po zlu. Volim se pripremati i za veće projekte se puno pripremam.

Razgovarajući o dražima posla, Mario Vidosavljević ističe da puno više voli raditi prijenose uživo nego one snimljene.

- Upravo taj live nosi adrenalin i neizvjesnost. Kada snimaš program bilo koje vrste, ako se i pogriješi, slijedi ponavljanje. A u direktnom prijenosu ne postoji gumica kojom možeš izbrisati trenutak. Svi koji rade, tada su i koncentriraniji pa iako su se događale i potpuno sulude situacije, svi smo tu da ih riješimo. To je ono što čini razliku između režisera i režisera. Jer, kada ide sve po špagi, svatko od nas moći će nešto napraviti, ali mi smo tu da napravimo varijantu kada nije tako. Ja sam nekako svoj život podredio takvim stvarima pa sam u karijeri u puno manjem postotku radio snimane projekte.

PROČITAJTE VIŠE TikTok zvijezde iza scene Zlatnog studija: ‘Ni u najluđim snovima nismo sanjale da će nam se takva ponuda naći na stolu!‘

Mario Vidosavljević je tijekom godina radio i cijeli niz koncerata najvećih zvijezda domaće glazbe. Spomenut će one Olivera, Gibonnija, Colonije, Tonyja Cetinskog... Od velikih zabavnih televizijskih projekata ističe one koji su išli na Novoj TV i RTL-u.

- Za Novu TV sam radio od postanka te televizije punih deset godina sve projekte, a jednako velik obujam posla sam odradio i na RTL-u. Sve velike stvari na dvjema nacionalnim televizijama. A na Hrvatskoj televiziji sam počeo, i to u Informativnom i Zabavnom programu. Tako sam prošao puno stvari, pa čak i neke sportske prijenose, uključujući i Svjetsko rukometno prvenstvo na RTL-u.

No, svakako mu je, napominje, zabavni program najdraži, voli ga i u njemu se ukorijenio.

- Odmah nakon prijenosa Zlatnog Studija odlazim u Opatiju gdje ću raditi Doru. Zadužen sam za drugu polufinalnu večer i finale. Ni dalje nema stanke jer ću se pripremati za druge najavljene projekte - ispričao nam je Vidosavljević neposredno prije dodjele naše najveće medijske nagrade.

image

Tehnička i tonska proba za Zlatni Studio

Josip Bandic/Cropix
image

Tehnička i tonska proba za Zlatni Studio

Josip Bandic/Cropix

Svečani prijenos dodjele nagrade u kojem ćemo saznati tko je najbolji iz pet kategorija - glazbe, televizije, filma, kazališta i radija - trajat će 110 minuta, a u izuzetno dinamičnoj večeri čut ćemo sedam glazbenih brojeva, proglašenje dobitnika i pobjedničke govore.

Kako bi tradicionalno, kao i svake godine, dodjela Zlatnog Studija bila istinski spektakl za pamćenje, Dragutin Broz osmislio je vizualni identitet same scene. "Hrvatska inačica Grammyja", kako Zlatnom Studiju vole tepati sudionici, od prvoga je dana u rukama tog cijenjenog scenografa iza kojeg je više od 40 godina iskustva.

- Zato sam i tu, da napravim nešto novo. Normalno je da smo uvijek nečim ograničeni, ali trudim se da nikada ne budemo dosadni. Osobno mi je to vrlo važno. Posebnost ovogodišnje scene je prostor jer smo izašli iz televizijskog studija, dobili smo prostor u kojem se vide prozori i cigleni zidovi, pa želim da taj identitet dočaramo i gledateljima jer je poseban - pojašnjava Broz.

image

Tehnička i tonska proba za Zlatni Studio

Josip Bandic/Cropix
image

Tehnička i tonska proba za Zlatni Studio

Josip Bandic/Cropix

Brozova ideja ponovno je jedinstvena, a kako nam kaže poznati scenograf, njegova prava funkcija, odnosno ideja najbolje će se vidjeti u televizijskom prijenosu.

- Meni je posebno dojmljiv moment, da se slikovito izrazim, razbijeni špageti-luster koji čini spoj od tridesetak traka, pa će vizualno izgledati poput špageta koje su umotane na vilici - zaključio je svoju vizualnu priču Broz.

image
Jutarnji.hr/
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
31. siječanj 2025 22:04