FOREO BIRTHDAY!

Foreo slavi osmi rođendan s nevjerovatnim iznenađenjima

Najbrže rastući beauty brend na svijetu slavi osam uspješnih godina s odličnim ponudama
 FOREO

FOREO, švedski beauty tech brend koji munjevitom brzinom osvaja srca beauty entuzijasta diljem svijeta, ovog tjedna slavi osmi rođendan. Njegov globalni uspjeh potvrdilo je istraživanje Lookfantastic-a koje ga je uvrstilo među top 3 skincare brenda na svijetu, a njegovi su se gadgeti zaradili i laskavu titulu najpopularnijih skincare uređaja na TikTok-u s više od 160,200,000 pregleda.

Osnovao ga je vizionar Filip Sedić, vlasnik više od 200 registriranih patenata, a FOREO od 2013. godine neprestano mijenja i oblikuje beauty industriju - i ne planira se zaustaviti. S jednim FOREO gadgetom prodanim svakih 10 sekundi u 2020. godini, brend je ubrzo postao sinonim za “skincare uređaje”, a samo proizvodi iz LUNA linije prodani su u više od 20 milijuna primjeraka. Stoga ne čudi i nevjerojatan podatak s posljednjeg Black Friday-a kad je na foreo.com u samo 24 sata prodano više od 2 milijuna LUNA uređaja, a uz to je tvrtka, usprkos pandemiji uzrokovanom virusom Covid-19, zabilježila porast online prodaje od 30% i preuzela glavnu riječ industrije vodeći je prema jedinoj mogućoj budućnosti – beauty techu.

image
FOREO

“Kad smo predstavili naš brend 2013. godine, imali smo revolucionaran proizvod u rukama – i san. Danas je FOREO prisutan u više od 80 zemalja i okuplja više od 3000 zaposlenika, a 30 milijuna kupaca diljem svijeta prepoznaju ga kao lidera industrije i to je svakako nešto što želimo proslaviti povodom našeg rođendana”., kaže Boris Trupčević, CEO FOREO-a. “Za rođendan su nam kupci poklonili najvrjedniji poklon, 5 zvjezdica na Trustpilot platformi na kojoj pišu recenzije i dijele svoje dojmove. Mi smo tvrtka koja je usmjerena na kupce i svakodnevno se trudimo proizvesti dugotrajne uređaje vrhunske kvalitete. Naši kupci to prepoznaju i vjeruju nam od početka. Kontaktirali smo stotine njih koji su među prvima kupili naše proizvode da bismo dobili njihovu povratnu informaciju i saznali koriste li ih i dalje. Bilo je zaista uzbudljivo čuti da je naša LUNA postala dio njihovih života i da ih naši proizvodi i dalje savršeno služe nakon 8 godina te da su čisti i lijepi kao novi, s nevjerojatnim trajanjem baterije. Ovo znači da smo uspjeli, ne samo zadovoljiti potrebe naših kupaca, s naglaskom na trajnost i održivost, nego i potaknuti inovacije te poboljšati njihove živote!”

image
Boris Trupčević, CEO FOREO-a

Vođen inovativnim švedskim DNK-om, FOREO je kreirao prvi silikonski uređaj za čišćenje lica predstavljen 2013. godine, a često ga se opisuje i kao Apple skincare industrije. Danas je LUNA jedan od najčešće kopiranih beauty-tech proizvoda na svijetu, a ne kaže se bez razloga da je kopiranje najiskreniji oblik pohvale. Krajem 2019., brend je neviđenom sudskom presudom na šangajskom sudu za intelektualno vlasništvo dobio 3 milijuna RMB, što predstavlja najveću naknadu za krivotvorenje zbog kršenja dizajnerskih prava donesenu na ovom sudu. Ova velika pobjeda nije samo pojačala želju brenda za borbom protiv krivotvorina nego i poslužila kao primjer drugim tvrtkama koje muči isti problem.

FOREO nije samo jedan od beauty brendova nego pokretač inovacija i novih tehnologija koje mijenjaju beauty industriju i upravo ga to čini drugačijim. Ovaj premium brend je najpoznatiji po svoja tri proizvoda koja vole i mnoge zvijezde: LUNA 3, UFO 2 i BEAR-u, moćnim, ali praktičnim gadgetima koji sadrže sve što vam treba za intenzivnu i kompletnu skincare rutinu u samo 6 minuta, opisanu u francuskom Vogue-u. U osam kratkih godina, tvrtka je s nule došla do multimilijunske zarade, osvojila više od 225 svjetskih nagrada, otvorila futuristički Research and Development centar u Kini sa solarnim panelima, teretanom i dječjim vrtićem, pokrenula 20 novih globalnih središta i ureda na 6 kontinenata te zasjela na tron najpopularnijih skincare brendova na svijetu.

image
FOREO

  • FOREO ROĐENDANSKA PONUDA:

S e-commerce live streamom koji bi vjerojatno mogao postati budućnost prodaje, FOREO je svoje kupce odlučio razveseliti live shopping iskustvom naziva “SkinposiTVty”, u sklopu kojeg će, od 9. srpnja, svakog petka u rođendanskom mjesecu imati live prijenos na svojim društvenim mrežama. Ovo je rođendansko slavlje koje sigurno ne želite propustiti jer će, osim posebnih ponuda na foreo.com i social media izazova, FOREO objaviti behind the scenes materijale u kojima ćete moći vidjeti kako nastaju ovi omiljeni proizvodi, saznati više o povijesti FOREO-a i bolje upoznati brend koji je zauvijek promijenio beauty industriju - a ovo je i savršena prilika da saznate kako koristiti vaše FOREO proizvode na najbolji način.

? SNEAK PEAK…

FOREO u 2021. godini očekuje dvoznamenkasti rast i teži tome da do desetog rođendana postane još i veći. Tvrtka će do kraja godine predstaviti novi proizvod s fokusom na personalizirano iskustvo i individualnu njegu koji će, stručno kombinirajući sve velike trendove koje možemo očekivati od industrije u ovoj godini, promijeniti dosadašnje viđenje “čiste” ljepote i još jednom podignuti standarde u beauty svijetu. Ovo nije jedini novitet kojeg FOREO priprema u 2022. – brend planira ostaviti još dublji trag na tržištu proizvoda za njegu lica te profesionalnih skincare i oral care uređaja.

Tko zna kamo će nas putovanje ovog zvjezdanog brenda odvesti u idućim godinama, ali jedno je sigurno – uz FOREO za volanom, sigurno prelazimo granice mašte!

image
FOREO

O FOREO-u

Švedski beauty tech brend FOREO nudi novi standard rješenja za ljepotu, od nagrađivanih uređaja za čišćenje lica linije LUNA, do izuma sveobuhvatnog UFO tretmana lica, pa sve do inovacije ISSA četkica za zube. Ovaj je pristup hrabar: FOREO ne samo da poboljšava postojeće dizajne, već ih demontira i oblikuje iznova, osiguravajući da najbolja rješenja ne budu rezervirana samo za nekolicinu bogatih. FOREO promiče samopouzdanje: kad se osjećate dobro iznutra, vaš izgled također sjaji – naša misija ostvarena!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
03. studeni 2024 11:42