Baš ovih dana Silvestar Andrić proslavio je 25 godina otkako je počeo raditi u svojoj sadašnjoj tvrtki, A1 Hrvatska, kao terenski inženjer. Ujedno je to i proslava četvrt stoljeća postojanja ove firme u Hrvatskoj. Planirani početak rada bio je 1. srpnja 1999. godine, a prvi oformljeni tim imao je intenzivne pripreme ususret tom datumu.
- U A1 Hrvatska počeo sam raditi na poziciji terenskog inženjera, a prve dane pamtim kao prilično dinamične jer je sva dokumentacija bila na engleskom, sva se komunikacija odvijala na engleskom, kojeg tada nisam pričao. Srećom, pričao sam njemački pa sam bez problema komunicirao sa svojim prvim šefom koji je bio Austrijanac. Ja sam prvi zaposlenik network operation odjela, a već dva dana nakon početka rada birao sam ljude za svoj tim. Sve u svemu, bio je to prilično uzbudljiv period – priča Andrić, čija se današnja pozicija na poslu zove Mobile Access Network Construction and Operation Manager, što je u prijevodu voditelj izgradnje telekomunikacijske mobilne mreže.
Izazovno je, kaže, bilo raditi u kompaniji koja počinje od nule, posložiti sve da funkcionira i da se počne s radom tog planiranog datuma. No on i kolege itekako su uspjeli. Kaže kako mu je u karijeri najizazovniji dio bio upravo početak rada tvrtke.
- No, pomoglo je što je tim bio pun entuzijazma i radnog elana – priča.
Suradnja s brojnima
Njegovi dani na poslu i danas su dinamični.
- Svakodnevica ovdje zahtijeva puno koordinacije s drugim odjelima, ne samo u tehnici, već i, primjerice, s kolegama iz prodaje i financija. Kako trenutno vodim izgradnju i održavanje mobilne pristupne mreže, svakodnevno surađujemo i komuniciramo s predstavnicima jedinica lokalne samouprave i, naravno, s izvođačima radova koji rade na izgradnji naše infrastrukture. Moj posao podrazumijeva i rad s odjelom održavanja radio dijela mreže u kojem 26 kolega raspoređenih u Zagrebu, Rijeci, Osijeku i Splitu vodi računa da naša mreža funkcionira 24 sata na dan, 365 dana u godini, bez obzira na vremenske prilike i neprilike – kaže Andrić, dodajući da je ponosan jer sustav rada kojeg su uspostavili sada već davne 1999. godine i danas predstavlja najučinkovitiji način rada u održavanju mobilne mreže.
Neke se stvari u industriji i poslu ipak jesu promijenile.
- Nove generacije su rođene s tehnologijom i samim time su i njihove potrebe i zahtjevi sve veći. Sve ispod trenutne razine usluga koje pružamo za njih je neprihvatljivo. Da se izrazim koristeći olimpijski slogan – korisnici danas žele da je sve brže, više, jače, a mi se svakodnevno trudimo da takvu uslugu i imaju – govori Andrić.
Pitamo ga i koje ga inovacije i tehnološke promjene koje su se dogodile u ovih 25 godina najviše fasciniraju.
- Inovacije i tehnološke promjene nama u tehnici su samo logičan slijed razvoja telekomunikacijskih sustava, pa bih rekao da iz naše perspektive napredak ništa neočekivano. Ali možda bih ipak naglasio da me osobno najviše fascinira moderan način komuniciranja preko društvenih mreža kroz kojeg se, po mojem mišljenju, često gubi ljudski kontakt – govori.
Ništa bez ljudi
Upravo su ljudi i ljudski kontakt jedna od stvari koje su mu najvažnije i na njegovom poslu.
- Zlatno pravilo uspjeha za mene je njegovanje timskog rada. Dobar tim je skup individualaca različitih znanja, sposobnost i iskustva koji su spremni prihvatiti izazov i nadopunjavati jedni druge uz puno međusobnog poštovanja – kaže.
Njegova tvrtka redovno je među najboljim poslodavcima u sektoru. To znači puno brige o zaposlenicima, pružanje mogućnosti osobnog rasta i napretka, osiguravanje sjajnih uvjeta za rad, ali i brojne team buildinge.
- Osobno mi je najviše u sjećanju ostao team building kada sam sa svojim timom kroz Bosnu išao u Hercegovinu. Mnogima je to bio prvi susret s tim krajem, a ja sam bio sretan jer sam im mogao pokazati svu ljepotu moga kraja. Rado se prisjetim i team buildinga u Baranji gdje sam kolegama uz vatru i pečenu slaninu pokušavao objasniti kako smo nekada u mom kraju kuhali mlijeko s kamenjem prethodno ugrijanim u vatri napravljenoj od kravlje balege – prisjeća se Andrić.
Na koncu ga pitamo i gdje vidi sebe i A1 u idućih deset godina.
- Kako već imam određeni broj godina, za deset godina vidim se kao vjernog pretplatnika mreže koju sam izgradio – zaključuje.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i A1 Hrvatska.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....