NOVI TINDER

Trend iz Španjolske širi se Europom, ljudi masovno okreću ananas naopako, trgovci su bijesni: ‘Ovo ludilo mora prestati!‘

 -/wavebreak/profimedia/-/wavebreak/profimedia
Osoba kojoj se netko dopao treba udariti svojim kolicima o kolica druge osobe, pokazujući da bi željela razgovarati

U Španjolskoj se pojavio neobičan trend koji potiče samce da traže partnere u supermarketima pomoću ‘šifre‘ bazirane na voću, a ovaj je trend izazvao kaotične scene i čak doveo do poziva policiji da uspostave red.

Naime, za upoznavanje potencijalnih partnera postoji posebna lozinka i to je ananas koji se nalazi okrenut naopačke u kolicima za kupovinu. I postoji točno vrijeme kad se tragači za ljubavlju trebaju pojaviti u trgovini, a to je od 7 do 8 popodne.

Posebno važna lokacija u samoj trgovini je prostor gdje se prodaje vino, a gdje bi se potencijalni ljubavnici trebali susresti.

Osoba kojoj se netko dopao treba udariti svojim kolicima o kolica druge osobe, pokazujući da bi željela razgovarati. Ako su osjećaji obostrani, druga osoba može uzvratiti ili jednostavno početi razgovarati.

Međutim, i drugi artikli koji se nalaze u kolicima mogu imati određeno značenje u ovoj igri. Pa tako čokolada i slatkiši znače da osoba želi dugotrajnu vezu. Salata i povrće imaju značenje želje za kratkotrajnijim odnosom.

Nošenje ključeva u ruci i njihovo zveckanje još je jedan znak da sudjelujete u igri.

Još jedan znak da se nekome sviđate je ako ‘slučajno’ stavi staklenku juhe s povrćem (gazpacha) u vaša kolica..

Fenomen mnogi nazivaju ‘Hacendado Tinder’.

Za ovaj neobični fenomen je navodno ‘kriva‘ glumica Vivy Lin, koja je objavila video na društvenim mrežama u kojem vozi kolica s ananasom po jednoj trgovini Mercadone.

@yosoyvivylin ¿Lo sabíais? ???? // Muero con las cosas de mi @Carla Alarcón Román ♬ Quirky Suspenseful Indie-Comedy(1115050) - Kenji Ueda

Fenomen je već izazvao pažnju medija, pa se pojavljuju izvještaji o neobičnim događajima u trgovinama širom Španjolske.

U Madridu se pisalo o skupinama tinejdžera koji su navečer gurali kolica u trgovinama, a da nisu kupili proizvode.

Jednog su čovjeka njegovi prijatelji obukli u ogromni ananas u trgovini kao dio proslave njegove momačke večeri.

U Bilbau je policija pozvana u poslovnicu Mercadone u terminu od 19 do 20 sati zbog neugodnih scena unutra, iako nije morala intervenirati.

Dok se ova manija možda pokazala popularnom kod nekih, nije naišla na naklonost mnogih zaposlenika Mercadone koji su prepušteni pospremati nekupljenu robu.

Ananas se već ranije pojavljivao kao simbol potrage za ljubavnim partnerima, pogotovo u ‘swingerskoj‘ subkulturi.

Nakon Španjolske, trend se pomalo širi i po Portugalu, a postoji i potencijal daljnjeg širenja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. rujan 2024 10:31