Brend bilježi gubitke i naravno da lovi novi smjer, a ukupan dojam je da su modeli manje tradicionalni, manje kruti i tako cool.
Po svemu sudeći, Burberry je okrenuo novi list - ima novog direktora, i novi smjer, a više ni ne pokazuje kolekcije u londonskom parku. Dizajner Daniel Lee je u ponedjeljak popodne svoje uzvanike doveo u nacionalno kazalište, gdje je predstavio najnoviju kolekciju koja je jednako stavila naglasak na zaštitne znakove brenda - baloner i prepoznatljiv karirani uzorak - ali predstavljene prilično drugačije od onoga na što smo naviknuli.
Ovo je bila prva revija otkako je imenovan novi izvršni direktor Joshua Schulman, koji dolazi iz američke modne kuće Coach, uz očekivanja da će Burberry sada krenuti u komercijalnijem smjeru i izvući se iz minusa. Ova kolekcija – koju je Lee opisao kao da nosi "osjećaj lakoće i ljeta" – definitivno je djelovala nosivije nego ikad. Djelomično je bila inspirirana i britanskim umjetnikom Garyjem Humeom, koji je osmislio scenografiju revije. Eterični detalji — perje, rese sa šljokicama i volani — bili su pomiješani s osnovnim komadima, poput cargo hlača, dočaravajući prepoznatljiv gradski stil koji spaja visoku i uličnu modu. A bljeskovi narančaste i jarke lavande oživjeli su uglavnom neutralnu paletu boja.
Uz tradicionalni karirani uzorak, na najiščekivanjijoj reviji londonskog Tjedna mode, Burberry je za sezonu proljeće/ljeto 2025. predstavio i modele s leopard printom, a svoje balonere skratio u jakne ili im dodao im perje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....