Moda i luksuz

Novi butik: Aleksandra Dojčinović multimedijalnim butikom oživjela centar Zagreba

 Mario Poje
Nagrađivana dizajnerica i poduzetnica proširila svoje poslovanje na čak 270 kvadrata mode i luksuza

Modna dizajnerica i nagrađivana hrvatska poduzetnica novije generacije, Aleksandra Dojčinović, otvorila je u strogom centru Zagreba novi butik svog brenda Lei Lou, koji na hrvatskom i međunarodnom tržištu uspješno posluje već gotovo petnaest godina. Zagrebačka je Ilica na ovaj način postala bogatija za jedan novi prostor, što je u postpandemijsko vrijeme od velike važnosti za domaće poduzetništvo, a sama Dojčinović ne krije koliko je ponosna na ovaj projekt koji je sa svojim timom suradnika realizirala u tek nešto manje od mjesec dana.

image
Mario Poje

Naime, na mjestu nekoć kultne kavane i slastičarnice Kraš u Ilici 15 danas se na čak 270 kvadrata prostire Aleksandrina modna meka, a luksuzno uređen interijer, u kojem prevladavaju siva, bijela i zlatna, kojem dodatnu prostranost i dubinu daje sjajan odabir rasvjete i ogledala, djelo je priznatog arhitekta Ante Vrbana.

image
Mario Poje
image
Mario Poje

„Iako je rok za završetak radova bio kratak, jer smo htjeli otvoriti prije ljeta, paralelno s izlaskom nove kolekcije u prodaju, uspjeli smo ostvariti sve zacrtano. Svi smo radili gotovo danonoćno, no čim smo prvi put kročili u završen prostor, znali smo da se trud itekako isplatio jer sve izgleda točno onako kako smo zamislili. Ovo je kruna mog dosadašnjeg rada, dućan u centru Zagreba, grada u kojem sam odrasla i koji mi je tako puno dao, a kojem se zato uvijek nastojim odužiti svojim djelovanjem. Moje su modne revije uvijek bile i svojevrstan hommage Zagrebu, održavane na nekim od najljepših, ali i nekim zaboravljenim, a prekrasnim gradskim lokacijama“ - govori Dojčinović i dodaje kako na ovaj način, svojim primjerom, želi potaknuti i druge poduzetnike da počnu razmišljati o povratku ili dolasku u centar.

image
Mario Poje
image
Mario Poje
image
Mario Poje

„Samo djelovanjem i dobrim poslovnim projektima možemo starom Zagrebu vratiti nekadašnju slavu o kojoj toliko volimo pričati. Grad mogu oživjeti samo dobre, kvalitetno osmišljene i pozitivne poslovne priče i ja sam uvjerena da Hrvatska ima puno mladih i hrabrih ljudi s vizijom kako centru Zagreba udahnuti novi život. Stvar je samo u tome da treba početi, a ne čekati druge da počnu. To je lekcija koju sam naučila jako rano i uvijek je nastojim primjenjivati u poslu“ - kaže Aleksandra, čiji će novi dućan ujedno biti multimedijalni prostor u kojem će jedan dio biti izložbeni, posvećen našim eminentnim umjetnicima, mahom članovima umjetničke grupe Gorgona.

image
Mario Poje

Riječ je o značajnoj investiciji kojom Dojčinović okreće novi list u svom poslovanju jer će, kaže, napokon na jednom mjestu moći ponuditi sve što brend ima - haute couture, bridal i ready-to-wear odjeću, modne dodatke, torbe, nakit i cipele. Asortiman je uoči otvorenja upotpunjen novom ljetnom kolekcijom za koju je snimljena i popratna kampanja, zapravo jedna urbana foto priča koju potpisuje naša eminentna fotografkinja Maja Kljaić.

image
Mario Poje

Lei Lou ljeto Aleksandra vidi kao ultra chic, s krojevima i draperijom koji ističu siluetu, u puderastim, nježnim nijansama i pomalo neobičnijim kombinacijama boja, a razliku i ovaj put čine detalji. Prati ga, naime, nova kolekcija slamnatih šešira u klasičnim i pastelnim tonovima, no posebna su priča i ovaj put cipele, sandale i natikače s remenčićima, ali ponajprije novi, hit model balerinki od mekane i brušene kože s ukrasnom kopčom, koje će svakom ljetnom outfitu dati dozu profinjenosti i ženstvenosti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. listopad 2024 16:31