Početkom ove godine analiza instituta FUR potvrdila je da Nijemci planiraju putovati čim to bude moguće te da će za to će izdvojiti više sredstava i vremena. Prema najavama, svoje će odmore rezervirati u posljednji trenutak, a neki planiraju i kupnju, odnosno obilazak nekretnina u Hrvatskoj, za što se sada opet otvaraju mogućnosti.
Kako većina njih lani nije putovala izvan zemlje, a s obzirom na cijepljenost i očekivano poboljšanje situacije s pandemijom, ove se godine, prema saznanjima agencije Remax Centar nekretnina, neki od njih žele dodatno nagraditi.
ALTERNATIVA
Prošle su godine njemačka putovanja obilježili nesigurnost i pad prometa, posebno kad je riječ o avionskim destinacijama Španjolskoj i Turskoj. Prema podacima njemačkog autokluba ADAC, najveći su rast lani zabilježile Njemačka i Hrvatska. Nijemci su očekivano najviše putovali unutar vlastite zemlje, a kao alternativu su više nego inače birali Hrvatsku.
- Tijekom odmora u velikom su broju lani dogovarali razgledavanje nekretnine, a isto se očekuje i ove sezone. Dostupnost automobilom za samo nekoliko sati vožnje i dobra epidemiološka situacija uvelike pomažu da se velik broj Nijemaca odlučuje za Hrvatsku - ističe Slađana Opačak, agentica pulskog ureda Remax Centra nekretnina.
U toj agenciji tijekom cijele godine, kako kažu, dobivaju upite s germanskih tržišta za kupnju nekretnine i već za ovo ljeto imaju dogovoren velik broj sastanaka s potencijalnim kupcima. Nijemci i Austrijanci im pozivima i upitima svakodnevno potvrđuju da postoji interes za Hrvatsku.
- Ono što se traži su kuće i stanovi na atraktivnim pozicijama poput prvog reda uz more - dodaje Marko Rubbi iz rovinjskog Remaxa.
TV EMISIJE
Prema podacima Hrvatske turističke zajednice, najveći broj Nijemaca dolazi u Hrvatsku iz regija Bavarske (26 posto), Sjeverne Rajne - Vestfalije (20 posto) i Baden-Württemberga (16 posto).
Hrvatska se među njemačkim turistima profilira kao destinacija na kojoj uživaju u suncu i moru i najčešće nas povezuju s povoljnim i obiteljskim odmorom te s opuštanjem. Prema dostupnim podacima, prošle je godine u Hrvatskoj boravilo 2 milijuna Nijemaca, u konačnici je to iznosilo 60 posto prometa iz najboljih sezona.
Prisutnost nekretnina na vodećim germanskim portalima olakšava dolazak do kupaca, što oni nude svojim klijentima. Popularnost u Njemačkoj potvrđuje i podatak da je ove zime Hrvatska kao destinacija bila prikazana u tri emisije koje su bile emitirane u udarnim terminima: u "Kroatiens Inselwelt" na NRD televiziji, "First Date Hotel", snimanoj u unutrašnjosti Istre, na VOX TV-u i u emisiji "Die Geissens" na RTL-u 2.
Iz Remax Centra nekretnina ističu da su, kad je riječ o ovoj skupini potencijalnih kupaca, i dalje najtraženije lokacije Istra i Kvarner, gdje prema podacima HTZ-a Nijemci ostvaruju najveći broj noćenja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....