Poznata platforma

Kolekcije Waves i Bloom hrvatskog brenda Milla&Milli izložene u prestižnom milanskom showroomu

Vlasnici Ksenija i Ivić Pašalić, direktor prodaje Ivan Križanac,  produkt-dizajnerica Maša Vukmanović i Jelena Lukač-Kirš te Jakov Šrajer
 Domagoj Kunić
Ekskluzivno smo posjetili showroom poznate platforme brendova, u kojem su izložene kolekcije Waves i Bloom

Archiproducts jedna je od najvažnijih platformi brendova za opremanje doma, sa 2,700.000 registriranih korisnika, mahom arhitekata, dizajnera interijera, dekoratera i svih koji su na neki način povezani s ovim zanimanjima. U njihovom webshopu ima više od 700 brendova, a svi koji prate scenu, znaju da je ovaj portal i izvor vijesti, pokretač trendova, mjesto inspiracije... Platforma Archiproducts ima dva showrooma, u Milanu i Bariju, a svake godine za njih pomno biraju stvari i brendove koji su u skladu s temom koja se mijenja periodički. Ove godine tema je "Future Habit(at)" i promišlja svijet interijera za vrijeme i nakon pandemije.

Među nebrojenim brendovima diljem svijeta, jedan naš dobio je priliku izložiti ne jedan predmet, nego opremiti cijelu jednu prostoriju. Riječ je o brendu Milla&Milli, a dijelom svojih kolekcija Waves i Bloom opremili su sobu u milanskom showroomu Archiproducts koji smo posjetili s timom koji stoji iza tog uspješnog domaćeg proizvođača: s vlasnicima Ksenijom i Ivićem Pašalićem, direktorom prodaje Ivanom Križancem te produkt-dizajnerima Mašom Vukmanović, Jelenom Lukač-Kirš i Jakovom Šrajerom.

image
Domagoj Kunić

- Prije nekoliko godina, kad smo bili ovdje, u kući Archiproducts u sklopu Milano Salone del Mobile komentirali smo kako bi bilo divno kad bi ovdje bio jedan naš proizvod. Pa makar i onaj najmanji, naša daska za posluživanje, a danas je ovdje cijela soba posvećena našem brendu - vidno ganuta kaže nam Ksenija Pašalić, koja je supruga Ivića Pašalića prije tri godine ohrabrila da krenu s luksuznim namještajem.

image
Domagoj Kunić

"U našoj tvornici najbolje ploče i komadi drva koriste se za proizvodnju namještaja, a drvni ostaci koriste se za proizvodnju paleta i briketa. Doslovno ništa se ne baca"

image
Domagoj Kunić

- Naša tvornica Mundus Viridis bavi se preradom drva i proizvodnjom ploča, briketa i peleta. Uvijek me nekako kopkalo što izvozimo domaće drvo inozemnim tvornicama za izradu namještaja, a nemamo svoju proizvodnju. Ta želja za stvaranjem krajnjeg proizvoda kuhala se i rađala u nama gotovo deset godina, ali onaj zadnji 'touch' dala je Ksenija i njezina upornost u toj namjeri - smije se Ivić Pašalić i dodaje da je osim toga, pomalo tvrdoglavo htio pokazati kolegama da se može stvoriti hrvatski namještaj od hrvatskog drva te prodavati pod vlastitim brendom.

image
Domagoj Kunić

- Domaća sirovina, domaća tehnologija, suradnja s domaćim tvrtkama, među kojima posebno ističem Panonski drvni centar kompetencija u Virovitici i na kraju, za nas jako važan segment: domaći dizajneri, bez njih ne bi bilo ni brenda - ističe.

A oni su Think Objects. Produkt-dizajneri Maša Vukmanović, Jelena Lukač-Kirš i Jakov Šrajer surađuju s brendom od samog početka, a zadovoljstvo vlasnika i dizajnera vidljivo je u sjajnoj atmosferi koja vlada u tom malom kolektivu. Maša Vukmanović je i kreativna direktorica brenda, pa ju pitamo što je nit koja ih veže i drži zajedno od samih početaka.

- Strast. Proizvodnja dizajnerskog namještaja je strast. Strast koja počinje od ljubavi prema masivnom drvu, prema prirodi koja nam to drvo daje i prema umjetnosti koja je inspiracija. U dizajnu i u proizvodnji namještaja, težimo uvijek pomicanju granica. U dizajnu se pomiču konceptualne granice, promišljanje formi i dijaloga materijala, a u proizvodnji se pomiču granice izvedivog - objašnjava, a Jelena Lukač-Kirš dodaje da namještaj Milla&Milli nije predviđen za visoku serijsku proizvodnju.

Jedna od najvažnijih platformi brendova za opremanje doma, sa 2, 700.000 registriranih korisnika ima dva showrooma, u Milanu (na fotografiji) i Bariju, a svake godine za njih pomno biraju stvari i brendove koji su u skladu s temom koja se mijenja periodički

- On se proizvodi u malim serijama, pri čemu se svakom detalju pristupa s velikom pažnjom. Od slaganja drva u pripremi materijala do završne obrade, ne bi li se osigurala svilena površina drva. S takvim pristupom stvara se namještaj jedinstvenog karaktera i inovativnih formi, s proizvodnjom koja prati u stopu koncept i osigurava izvrsnost - ističe.

Pokazuju mi na mobitelu fotografiju s desetak komada masivnog drva označenih brojevima.

- Ovo što vidite postat će jedna 'latica' stola Bloom. Za svaku komponentu biramo drvo i minuciozno pazimo na detalje - kaže Ivan Križanec, a Jakov Šrajer dodaje da je jedna od važnih komponenti brenda i ekološki pristup dizajnu.

- Reklo bi se na engleskom earth-loving artisan furniture. Ekološki pristup dizajnu i proizvodnji je novi luksuz. Ta veza s prirodom naglašava se kroz sve segmente. U onom dizajna namještaja, vodi se računa o maksimalnoj iskoristivosti masivnog drva. Koristi se isključivo masiv, u kombinaciji s čelikom i različitim vrstama kamena. Cilj je proizvesti vrhunski proizvod za usku nišu luksuznog namještaja, a visoke estetske vrijednosti - ističe Šrajer, a na to se nadovezuje i Vukmanović.

image
Domagoj Kunić

- Kako je 'majka kompanija' brenda Milla&Mili tvornica Mundus Viridis u kojoj se rade proizvodi od drva, najbolje ploče i komadi drva koriste se za proizvodnju namještaja, a svi drvni ostaci koriste se za prizvodnju peleta i briketa ili za ogrjev tvornice. Doslovno ništa se ne baca. U proizvodnji namještaja koriste se isključivo prirodni materijali i biljna ulja. Za ambalažu proizvoda koriste se također isključivo prirodni materijali, s idejom da se plastika kao materijal potpuno izbaci iz ambalaže. I finalno, brand se obavezao da za svaki kupljeni komad namještaja posadi jedno drvo u park-šumi koja se priprema odmah uz tvornicu. Tako vraćamo majci prirodi desetostruko - ističe Vukmanović.

image
Domagoj Kunić

U navedenoj park-šumi uz tvornicu predviđene su hranilice za razne šumske životinje pa možemo reći da se zaista zatvara cijeli jedan prirodni ciklus uz minimalni utjecaj na okoliš. Motiv životinja i prirode proteže se i kroz vizualni identitet tvrtke.

- Na različitim printanim materijalima i web stranici dominiraju motivi iz prirode, poput šumskih biljaka i životinja, spojeni s komadima namještaja- rekao nam je direktor prodaje Ivan Križanec.

image
Domagoj Kunić

Za kraj, vlasnici nam otkrivaju jednu ekskluzivu.

- Punom smo parom radili na novoj kolekciji za Milano Design Weeku u rujnu. U kolekciji je glavna zvijezda bukva, i tu stajemo. Neka bude iznenađenje - zaključili su Ksenija i Ivić Pašalić.

image
Domagoj Kunić

ČAK TRI GERMAN AWARDS NAGRADE OVE GODINE!

U svojih prvih niti godinu dana postojanja, brend se okitio nagradom Red Dot Design Award 2019., nakon čega su uslijedile mnoge druge, regionalne i domaće. Do svojeg drugog pojavljivanja na sajmu Ambienta, u listopadu 2019., brand je već imao šest internacionalnih nagrada za dizajn, uključujući jednu za dizajn štanda. Drugo gostovanje na sajmu Imm Cologne osiguralo je brandu Archiproducts Design Selection, kao i nominaciju za German Design Award. 2020. je završila ne samo s German Design Award Special, nego i s Archiproducts Design Award. Ove godine okrunili su se s čak tri German Awards nagrade, i to: GOLD German Brand Awards 2021/Excellent Brands - Interior & Living, German Brand Awards 2021 Winner/Excellent Brands - Newcomer Brand of the Year, German Design Award Special 2021.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. studeni 2024 01:01