Početkom prosinca najveći lanac craft burgera, Submarine Burger otvorio je svoju ekspozituru u Bukureštu. U početku su djelovali samo putem dostavnih servisa, a u planu je otvoriti još tri poslovnice u istom gradu. Rumunjsko izdanje glasovitog Forbesa objavio je članak o širenju hrvatske tvrtke u Rumunjskoj.
"Nakon faze testiranja tržišta, ove godine namjeravamo otvoriti najmanje 3 restorana u Bukureštu kako bismo rumunjskim kupcima približili cjelokupno iskustvo Submarine Burgera. Kada govorimo o strategiji i dugoročnoj viziji, namjeravamo pokriti Bukurešt svojim restoranima i biti na raspolaganju velikom postotku stanovništva, koje može doći jesti u naše restorane i uživati u našoj hrani, rekao je Aleksandar Lazinica, osnivač i suvlasnik hrvatske tvrtke Submarine Burger za rumunjski Forbes.
Podsjetimo kako je najveći uspjeh Submarine Burgera bio 2021. godine kad ih je Financial Times uvrstio u 1000 najbrže rastućih tvrtki u Europi. Mjesto na listi nije moguće kupiti, dolasku na listu prethode više mjesečne analize i provjere, a kompletno poslovanje detaljno se analizira proteklih pet godina. Da biste uopće razmatrani za listu, tvrtka je morala imati godišnji prihod od minimalno 100 000 eura, a zatim najmanje 1,5 milijuna eura u 2019. godini. Slijedom toga je tvrtka morala zabilježiti rast iznad 35,5%. Usporedbe radi, Submarine je ostvario ukupan rast od 221,4%, prihod 2019. godine je iznosio vrtoglavih 4,5 milijuna eura, te su imali 77 zaposlenih. U godini kad je korona virus zahvatio svijet, Submarine je premašio godišnji prihod 2019. za 30% .
"Agilnost i prilagodba novim uvjetima poslovanja ključ su uspjeha svake tvrtke. Kontinuirano ulaganje u informacije, nove tehnologije i razvoj menadžerskog tima se isplatilo", zaključio je Dragoljub Božović, osnivač i izvršni direktor Submarine Burgera.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....