Ne čudi da su u Volkswagenu upravo salon automobila u Brazilu izabrali za pokazivanje studije malog SUV-a. Jer, najveća latinoamerička država nakon Kine, Indije i Rusije četvrta je najveća rastuća ekonomska sila svijeta s golemim potencijalom, no predstavljanje serijskog modela ipak je zakazano za jesen 2013. na Salonu automobila u Frankfurtu.
Premda je VW svojem najnovijem konceptu nadjenuo ime inspirirano Tajgama, beskrajnim i divljim prostranstvima zimzelenih šuma u Sibiru, ne treba sumnjati da će ga naši kupci vrlo brzo prekrstiti u Tajkun, kada se pojavi na tržištu.
Nakon Touarega i Tiguana novi treći povišeni Volkswagen po dimenzijama konkurenciju traži između Nissana Jukea i upravo predstavljene Opel Mokke, a u duljinu mjeri tek 3,86 metara, širok je 1,73 i visok 1,57 metara.
Prema tome, kraći je od VW Pola za čak 11 cm premda imaju identičan međuosovinski razmak od 2,47 metara. Svjež izgled konceptnog Taiguna zasigurno najavljuje neke nove smjernice u dizajnu buduće SUV obitelji koje će se koristiti i kod modela Tiguan i Touareg. Konceptnom Volkswagenovom mikro SUV-u ne nedostaje ni praktičnih detalja poput vrata prtljažnika koja se otvaraju u dva dijela, prema dolje i prema gore što olakšava utovar u prtljažnik obujma 280 litara.
U unutrašnjosti ima dovoljno prostora za četiri putnika, a da će interijer serijskog primjerka biti interesantniji od dosad strogog kućnog oblikovanja potvrđuje unutrašnje uređenje koncepta. Za osnovni motor u ponudi predviđen je 1,0-litreni benzinski trocilindraš s izravnim ubrizgavanjem potpomognut turbo punjačem koji postiže 110 KS što bi trebalo biti dovoljno za 186 km/h najveće brzine i ubrzanje od 9,2 sekunde do 100 km/h.
Potrošnja bi se pritom trebala održavati oko skromnih 4,5 litara. Na koncu, konkurencija u rastućem segmentu malih gradskih crossovera gdje mnogi proizvođači već imaju svog predstavnika s pojavljivanjem serijskog Taiguna sigurno će biti još veća.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....