Facel Vega stekao je odane sljedbenike i brenda se još uvijek rado sjećaju gotovo 60 godina nakon njegove smrti. Ako se smatrate obožavateljem, razveselit će vas činjenica da prototip Facela II ide na aukciju.
Predviđen za promociju na događaju RM Sotheby‘s Villa Erba u svibnju, prototip izgleda kao nadogradnja na uspjeh ranijih modela, a istovremeno uključuje niz poboljšanja.
Prema popisu, prototip je proizveden 1959. godine i temelji se na HK500. Unatoč statusu, automobil izgleda fenomenalno i ima istaknutu rešetku koja je okružena naslaganim prednjim svjetlima. Pridružuju im se zaobljeni prozori, prepoznatljivi svijetli elementi i dvostruki ispušni sustav koji je integriran u stražnji branik.
Iako većina prototipova nije poznata po svojoj eleganciji, Facel II se protivi tom trendu jer koža i drvo prekrivaju gotovo sve u kabini. Pridružuje im se trokraki upravljač, kromirana sklopka i osam različitih mjerača uključujući sat.
Popis je slab u pogledu specifikacija performansi, ali HK500 iz 1959. nudio se sa 6,3-litrenim Chryslerovim V8 koji je navodno proizvodio 360 KS (265 kW). To je omogućilo modelu da ubrza od 0 do 100 km/h za 8,5 sekundi prije nego što postigne najveću brzinu od 237 km/h.
6,3-litreni V8 također je pronađen u cestovnom Facelu II, a dokumentacija sugerira da pokreće i prototip. Bez obzira na to, popis kaže da je motor povezan s četverobrzinskim manualcem.
Prototip je godinama bio "skriven od pogleda", a prvi ga je put registrirao osnivač Jean Daninos 16. veljače 1965. To je bilo malo prije nego što je tvrtka propala i čini se da je automobil 6. svibnja iste godine prodan drugom vlasniku.
Automobil je od tada mijenjao vlasnike nekoliko puta i dobio je sveobuhvatnu restauraciju između 2020. i 2022. godine. Taj je proces bio opsežno detaljan i "uključivao je ponovnu proizvodnju velikog dijela karoserije automobila." Čini se da to nije utjecalo na vrijednost prototipa jer se na aukciji procjenjuje da vrijedi između 750.000 i 1,1 milijun dolara (700.000 eura i 1 milijun eura).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....