NEKA BUDE ČIST I UREDAN - Držite li auto uvijek čistim i urednim, to će biti plus pri prodaji. Ali, nije isto perete li auto redovito ili jednom u godinu dana, jer nakon tolikog vremena niti unutrašnjost niti vanjština neće sjati jednakim intenzitetom. Stoga je lako prepoznati primjerak koji nije vidio šampon, vodu i krpu mjesecima, a potom je 'na brzinu' ušminkan. No, i to je bolje nego pokazati kupcu blatnjav i prašnjav auto, s razbacanim stvarima po smrdljivoj unutrašnjosti.
OGLAŠAVAJTE S FOTOGRAFIJOM - Oglas bez fotografije ima upola manje šansi biti primijećen od onoga kojeg prati fotografija. Još ako je auto posebno dobro sačuvan ili atraktivan, zašto to ne iskoristiti? Osim toga, mnogi si ne mogu otprve vizualno dočarati model koji prodajete, koji možda nije tako čest na našim cestama, a dopao bi im se? Možda će upravo na temelju realne fotografije doći netko iz nekog udaljenog mjesta? I oglašavanje na što više mjesta znači veće šanse za prodaju.
OTKLONITE SITNE NEDOSTATKE - Nitko ne voli kupiti i kući supruzi na oči dovesti auto kojeg još treba dotjerivati, bez obzira koliko jeftin bio. Takvi primjerci puno teže pronalaze kupca, a sitni i zapravo lako otklonjivi nedostaci itekako idu na ruku rušenju vaše cijene. Zato uložite malo truda i vremena i zamijenite otpalu zaštitnu letvicu, rastrganu oznaku i tkaninu ili pregorjelu žarulju, pokrpajte tkaninu sjedala… Sve to ne košta puno, a pruža znatno bolju sliku prodavanog auta.
KOD KUĆE JE NAJBOLJE - Mnogi kupci vole vidjeti gdje živi prodavač auta, ne zato što ga zanima vaš privatni život, već žele vidjeti niste li možda profesionalni preprodavač auta ili limar i mehaničar koji kupuje neispravne ili oštećene aute te ih uređuje za daljnju prodaju po sistemu 'drži vodu dok majstori odu'? Pristanete li na dolazak potencijalnog kupca k vašoj kući kako bi u miru pregledao ponuđeni auto i vidio da niste 'mutikaša', napravili ste dobar potez.
PONUDITE PROBNU VOŽNJU - Ako vam je auto ispravan, nema razloga ne udovoljiti zahtjevu za kraćom probnom vožnjom. Još ako pristanete na stručni, mehaničarski pregled, dat ćete kupcu do znanja da doista ne prešućujete nikakve krupne nedostatke. Budite dobro informirani o svom autu, kulturno i smireno odgovarajte na pitanja, jer ćete i na taj način dati do znanja da ste se na jednak način odnosili prema autu, izbjegavajući neugodan osjećaj da kupcu želite podvaliti 'mačka u vreći'.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....