Zamjena akumulatora

Auti opremljeni sustavom start-stop, posebno oni azijskog porijekla, zahtijevaju i posebne akumulatore, ali postoji rješenje...

Vozila sa start-stop sustavom koriste snažnije akumulatore koji su sposobni učestalo uzastopce pokretati i paliti motor

Aklumulator, CIAK

Sustav automatskog gašenja motora za vrijeme stajanja vozila, popularno zvan start-stop, namijenjen je smanjenu potrošnje goriva i emisije štetnih plinova. Ovisno o izvedbi motora te broju gradskih kilometara kad je i najkorisniji, potrošnju goriva može smanjiti i do desetak posto, i to samo zahvaljujući isključivanju motora u situacijama kad bi on inače bespotrebno radio.

image

Aklumulator, CIAK

Proizvođači automobila prigrlili su start-stop sustav i jer im on pomaže smanjiti emisiju CO2, što je postalo posebno važno 2020. kad je EU počela provoditi penalizaciju za svako prekoračenje emisije CO2 iznad 95 g/km. No, masovna ugradnja sustava start-stop počela je još ranije, još od uvođenja standarda Euro 5, a već 2018. je čak 90 posto svih proizvedenih automobila na svijetu imalo ugrađenu start-stop tehnologiju.

image

Aklumulator, CIAK

Tim vozilima sada je već vrijeme za zamjenu originalnog akumulatora, a nađete li se i sami u situaciji da trebate nabaviti zamjenski akumulator za automobil sa sustavom start–stop, svakako pripazite na nekoliko stvari.

Vozila sa start-stop sustavom, naime, koriste posebne, snažnije akumulatore koji su sposobni učestalo uzastopce pokretati i paliti motor. Takvi akumulatori najčešće koriste FEB (eng. Enhanced Flooded Battery) tehnologiju s tekućim elektrolitom i separatorom pojačanim poliesterskom mrežicom koja im omogućuje veću otpornost na duboka pražnjenja kakva se znaju dogoditi pri učestalim paljenjima motora. Ova tehnologija podržava čak do 85.000 paljenja motora i time garantira bezbrižan rad za vrijeme životnog vijeka akumulatora.

image

Aklumulator, CIAK

Ako imate automobil japanskih ili korejskih proizvođača, prilikom nabavke zamjenskog akumulatora možete naići da dodatan problem. Ti proizvođači, čega mnogi vozači nisu svjesni, često ugrađuju akumulatore izvan-standardnih dimenzija, pa im oni uobičajeni ne odgovaraju.

Upravo stoga je tvrtka C.I.A.K. Auto, vodeći distributer auto dijelova u regiji, ponudu svojih CIAK Starter akumulatora obogatila za tri nova, izdržljiva modela EFB tehnologije, prilagođena upravo automobilima azijskog podrijetla.

image

Aklumulator, CIAK

Nova linija prigodno je nazvana Starter EFB Asia, a u ponudi se nalaze akumulatori kapaciteta 65, 75 i 85 Ah. Akumulatori serije CIAK Starter EFB Asia pritom imaju iste tehničke karakteristike kao i ostali akumulatori iz linije Starter EFB - većinom su izrađeni od recikliranih materijala dobivenih obradom starih akumulatora u vlastitom Centru za reciklažu tvrtke C.I.A.K. Auto te su, što je posebno važno, proizvedeni u skladu s normama i certifikatima za prvu ugradnju, što znači da kvalitetom odgovaraju kvaliteti akumulatora prve ugradnje.

Sponzorirani sadržaj omogućio CIAK

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
10. listopad 2024 17:17