Peugeot je predstavio GTi izvedbu modela 308, kojega će, za sada samo u pet vratnoj karoserijskoj izvedbi, pogoniti 1.6L THP turbobenzinska jedinica s 200 ks (između 5,500 i 6,800 okretaja) i 275 Nm momenta dostupnog u širokom području između 1,700 i 4,500 okr., a ovaj pogon poznat je i iz Peugeotov sportskog coupea RCZ. GTi izvedba 308-ice do stotke stiže za 7,7 sekundi, doseže maksimalnih 235 km, uz prosječnu potrošnju od 6,9 litara (CO2 emisija od 159 g/km).
U odnosu na obične 308-ice GTi će se osim svojom slavnom troslovnom kraticom razlikovati dvostrukim završetkom ispušne cijevi, crnim difuzorom, "spuštenim" branicima, krovnim spojlerom, a u unutrašnjosti će se za sportski dojam pobrinuti klasični detalji poput aluminijskih umetaka na ručici mjenjača, odmorištu lijeve noge, itd.
Podvozje je prilagođeno i otvrdnuto, a novi je i upravljački sustav. GTi izvedba ima podnicu sniženu 10 mm, 18 inčne naplatke (dimenzije guma su 225/40) te kočione diskove promjera 340 mm sprijeda, odnosno 290 mm straga. Prodaja u Francuskoj kreće 10. lipnja, a ubrzo nakon toga kreću isporuke i na ostalim europskim tržištima. Navodi se početna cijeni od 26.900 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....