Dva danas rijetka modela Mercedesa W124 koji su prošli kroz ruke AMG-a traže nove vlasnike po cijenama od čak 200.000 dolara svaki.
Današnji modeli Mercedes-AMG-a svakako su impresivni, ali kao da nemaju onaj "cool faktor" modela prije nego li je radionica iz Affalterbacha postala službeni Mercededsov tuner. Ili smo samo nostalgični... Primjer toga je upravo ovaj Mercedes W124 300 CE-24 AMG "Wide Body" iz 1989. godine.
Ističe se jarko crvenom bojom, a većinu svog vremena proveo je u Japanu prije nego što je prevezen u Sjedinjene Američke Države. Ovaj predivni Mercedes s proširenim blatobranima opremljen je luksuznim značajkama poput grijanih prednjih sjedala s funkcijom memorije, električnog krovnog otvora i tempomata.
Međutim, nakon što je prešao oko 1300 km, prvi vlasnik je odlučio da želi nešto jedinstveno te ga je odveo u AMG-ovu japansku radionicu na niz nadogradnji, uključujući širenje karoserije.
Ostale modifikacije na vozilu uključuju postavljanje 17-inčnih trodijelnih kotača AMG, AMG odbojnike, prepoznatljive bočne pragove, bijele prednje instrumentne ploče te Recaro sportska sjedala.
Ovaj automobil se sada prodaje na aukciji putem Broad Arrow Auctions na njihovom događaju Amelia Island (Florida, SAD) koji će se održati između 1. i 2. ožujka, a očekuje se da će postići cijenu između 175.000 i 200.000 dolara.
Auto je uvezen u Sjedinjene Američke Države prošle godine i ima oko 50.000 km na satu. Nedavno je prošao renovaciju laka Signal Red, dok je unutrašnjost opremljena novom talijanskom kožom i crvenim tepisima.
Ovaj model nije jedini klasični AMG koji će biti dostupan na događaju na aukciji Amelia Island. Tu je i Mercedes 500 E 6.0 AMG iz 1993. godine, koji će također biti ponuđen na prodaju s očekivanom cijenom između 150.000 i 200.000 dolara.
Ovaj automobil pokreće 6,0-litreni V8 motor prilagođen od strane AMG-a, a ističe se sportskim ovjesom, kotačima AMG Aero I te Recaro sjedalima. Kad je bio nov, automobil je koštao više od 140.000 dolara, što bi danas iznosilo otprilike 300.000 dolara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....