Fiat Panda 4×4 stara je 40 godina i kako bi proslavili tu prekretnicu, Niels van Roij Design u suradnji s nizozemskim trgovcem Kaeve Cars kreirao je „Piccolo Lusso“. Jednokratni projekt prošao je kroz detaljnu restauraciju, s lakiranjem i remontom interijera.
Vozilo je opisano kao "počast eleganciji i funkcionalnosti", ističući značajke klasične Pande. Vanjski dio je obojen u upečatljivu nijansu Azzurro Blu koja podsjeća na more. Branici, retrovizori i vanjski ukrasi koji su bili izrađeni od nelakirane plastike sada su u boji karoserije. Prednji pokazivači smjera obojeni su u bijelo, dok prozirni bočni pokazivači smjera zamjenjuju izvorne jedinice obojene oker bojom.
Unutrašnjost donatorske Pande nije bila u dobrom stanju. Tim je odabrao nove presvlake od meke kože za kartice vrata, kontrolnu ploču i sjedala, sa smeđim i bijelim nijansama inspiriranim mediteranskom arhitekturom. Umetci na sjedalima imaju tkaninu istkanu malim kvadratima, odražavajući kutijastu siluetu Pande.
Instrumentnoj ploči pridružuje se pokazivač nagiba postavljen na ploči s instrumentima koji pokazuje da je talijanski gradski automobil ozbiljan kada je riječ o vožnji izvan cesta. Sisleyjev amblem s čovjekom koji vozi kanu nalazi se na ploči, upravljaču i vratima, kao naznaka donatorskom automobilu. Prtljažnik je također nadograđen palubom od tikovine koja prekriva pod.
Tvrtka nije spomenula nikakvu nadogradnju pogonskog sklopa pa pretpostavljamo da je vozilo nakon restauracije zadržalo specifikacije donatora. Originalna Panda 4×4 dolazila je opremljena 1,0-litrenim četverocilindričnim motorom koji proizvodi 49 KS (36 kW), šaljući snagu na sva četiri kotača kroz Steyr-Puchov 4WD sustav s ultraniskim prvim stupnjem prijenosa.
Mali motor znači da ispod haube ima dovoljno mjesta za rezervni kotač pune veličine. Jedinstveni Fiat Panda 4×4 Piccolo Lusso dostupan je za prodaju u Kaeve Cars u Udenu po cijeni od 30.000 eura. Niels van Roij rekao je da je projekt znak stvari koje dolaze za tvrtku koja čini prvi korak u svijetu restomodova.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....