Fisker Coachbuild često je zaboravljena grana marke Fisker i nakratko je proizvodila automobil kojeg ovdje vidite - Tramonto. Temelji se na R230 generaciji Mercedesa SL550 (SL500 za USA), ali ima niz jedinstvenih izmjena. Sada, peti od samo 15 ikad napravljenih prodaje se na aukciji, ali potrebno je malo posla kako bi ga vratili u "mint" stanje.
Kao dio svoje transformacije iz standardnog SL550, Tramonto je dobio ručno izrađene ploče karoserije od aluminija i karbonskih vlakana. Također ima trodijelne 20-inčne FT-5 naplatke, dok kabinu krasi tamna koža.
Ispod poklopca motora, riječ je o standardnom SL 550 modelu. Motor je isti netaknuti 5,5-litreni V8 kakav bi se mogao pronaći u bilo kojem drugom SL550 iz 2007. godine. Kao takav, tvorničk ima 380 KS i 530 Nm okretnog momenta. Automatski mjenjač sa sedam brzina šalje snagu samo na stražnje kotače, a kada je bio nov, mogao je voziti do 250 km/h.
Fisker je u početku planirao napraviti 150 ovih automobila, ali je završio proizvodnju nakon samo 15. Ovo je peti iz te grupe što ga čini vrlo rijetkim automobilom unatoč njegovoj poznatoj osnovi. Iako bi to moglo zvučati privlačno, moglo bi biti manje nakon što se vidi koliko se ovaj automobil zapravo ljušti.
Oznaka Tramonto na stražnjem dijelu automobila, na primjer, doslovno se ljušti s automobila. Presvlake pucaju po cijeloj unutrašnjosti. Više izvora kaže da je Fisker koristio kožu za namještaj koja zahtijeva više njege od svakodnevne automobilske kože. Ako je u nekom trenutku na upravljaču bila neka značka, davno je otpala.
Čini se da kabriolet radi, ali čini se da mu je potrebno mnogo ljubavi. Na karoseriji ima nekoliko ogrebotina, a jednoj felgi nedostaje poklopac. Prodavač nije naveo nikakve mehaničke probleme, pa je možda vrijedan restauracije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....