Prije nekoliko dana je njemački tuner Mansory "dospio na naslovnice" diljem svijeta svojom šokantnom preradom Ferrarijevog SUV-a Purosangue. Javnost je ovaj pretjerano "nakićeni" model, nazvan Mansory Pugnator, uglavnom jako iskritizirala, no sigurni smo da će se za taj auto naći ponešto kupaca je poznato je da se novcem ne može kupiti i dobar ukus.
U međuvremenu Mansory nastavlja šokirati svojim preradama koje neki bogataši, očito, smatraju atraktivnima i poželjnima. Mercedesova G-klasa je već nekoliko puta bila predmet njihovog "iživljavanja", a ovoga puta su otišli korak dalje predstavivši njene vizualno najekstremnije prerade do sada.
Riječ je o preradama nazvanima "Gronos" i "Grand Entrée" koje će se na početku prodaje ponuditi kao "Limited Edition" od 8 primjeraka svaka za svakog od njih. Na sreću samo osam, moglo bi se reći nakon što pogledate slike.
Oba modela se uvelike razlikuju od originalne G-klase dodavanjem obilja dijelova od karbona. Auti su dobili nove poklopce motora s integriranim, novo usmjerenim otvorima za zrak od karbona, nova dnevna i krovna svjetla, agresivne odbojnike i maske, a dojam upotpunjuju "šiljci na blatobranima s integriranim Mansory logom. Gronos je također dobio novi poklopac za rezervni kotač s osvijetljenim logotipom za korištenje, a u oči posebno upadaju naplatci s kričavo žutim detaljima.
Ovi naplatci su zapravo modeli FC.5, prvi put ugrađeni na Mansory Pugnator, ali moramo priznati da G-klasi, posebno u jednobojnoj verziji pristaju malo bolje. Ovi jednodijelni, ultra lagani kovani naplatci 24 inča kombinirani su s gumama visokih performansi dimenzija 295/30 R24.
Mansory se potrudio da sve ne ostane samo na izgledu pa je prerađen i motor uz pomoć većih turbopunjača i ispušnog sustava visokih performansi. U kombinaciji s novoprogramiranom elektronikom motora, 4,0-litreni V8 motor sada isporučuje 820 KS (u serijskoj G-klasi 585 KS), a maksimalni okretni moment raste sa standardnih 850 Nm na 1.150 Nm. S takvim pogonom oba modela postižu granicu od 100 km/h iz mjesta za samo 4 sekunde.
Naravno, Mansory se potrudio "urediti" i unutrašnjost automobila. Slike ovdje govore više od riječi.
Mansory nije otkrio koliko će njihove prerade koštati, no nerijetko su one kod ovog tunera čak i dvostruko skuplje od samog originalnog automobila.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....