Audi R8 standardno dolazi s nekim Lamborghinijevim dijelovima "ispod kože", ali je uvijek izgledao manje ekstravagantno od superautomobila iz Sant’Agate. Vlasnik iz Malezije odlučio je to promijeniti, opremivši svoju prvu generaciju R8 posebnim bodykitom koji je uglavnom inspiriran drugom generacijom R8, ali također ima stražnji dio u stilu Lamba.
Jedinstvenost ovog R8 pripisuje se bodykitu koji je prilagođena narudžba iz malezijske trgovine pod nazivom Puzzle Bodykits. Samo staklene površine, vrata, retrovizori i poklopac rezervoara su iz originalne prve generacije R8, dok su ostali dijelovi karoserije izrađeni po narudžbi.
Prednji branik s predimenzioniranim usisnicima, istaknutim razdjelnikom, proširenjima prednjih svjetala, širokim ventiliranim blatobranima i odgovarajućim poklopcem motora izgleda poput modificirane druge generacije R8.
Profil je također značajno izmijenjen, zamjenjujući prepoznatljive lopatice s konvencionalnijim bočnim usisnicima, dok prilagođeni stražnji blatobrani imaju integrirane ulaze i set velikih "peraja".
Model se nalazi na novom setu aluminijskih naplataka obojenih u bijelo zahvaljujući zračnom ovjesu spušten je do poda. "Rep" je najupečatljiviji dio konstrukcije jer više podsjeća na Lamborghini nego na Audi.
Skup većih okruglih ispušnih cijevi premješten je kako bi podsjećao na Huracan STO, kao i stražnje krilo, dok je donji dio repa prekriven masivnim difuzorom inspiriranim Lamborghini Sianom i Centenariom ograničene proizvodnje.
Kao završni detalj, automobil je prelakiran u ružičastu boju koja je kombinirana s karbonskim detaljima. Unatoč opsežnim vanjskim izmjenama, model ispod kože ostaje Audi R8 prve generacije s V8 pogonom.
Njemački sportaš dijelio je platformu s Lamborghinijem Gallardom i dolazio je opremljen 4,2-litrenim TFSI motorom koji je proizvodio 420 KS (309 kW) prije facelofta, odnosno 430 KS (316 kW) nakon facelifta..
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....