Alfa Romeo ima ime Giulia u svom portfelju više od 60 godina, a posljednja verzija predstavljena je 2016. godine kao nasljednik modela 159.
Auto je već zašao u ozbiljne godine, a novo izdanje je zakazano za 2025. godinu. No, vatreni Alfisti neće biti previše zadovoljni, jer osim što će nova Giulia biti električna, sada su stigle i informacije kako auto više neće biti limuzina već crossover.
Tehnički gledano Giulia će imati dosta toga zajedničkog s nekim drugim modelima iz Stellantisa te će postati prvi europski model grupe koji će koristiti STLA Large Platformu na kojoj su do sada već nastali Dodge Charger i Jeep Wagoneer S.
Ova baza prvenstveno je dizajnirana za električne pogone i trebala bi moći primiti tehnologiju od 400 volti i 800 volti, ali također može primiti i motore s unutarnjim izgaranjem što znači da bi teoretski nova Giulia mogla dobiti i benzinske verzije.
Promjenjive veličine baterije kapaciteta do 118 kWh trebale bi omogućiti doseg od oko 800 kilometara. Pogled na Jeep mogao bi nam otkriti više, jer novi Wagoneer S ima 600 KS, doseg od oko 650 kilometara i vrijednostima ubrzanja koje pariraju mnogim sportskim automobilima. Giulia bi mogla postati brže nego ikada.
Vizualno bi trebao biti zadržan oblik limuzine, ali će se on kombinirati s prednostima crossovera. Putnici bi trebali imati koristi od povišenog položaja sjedenja, a tu je i veći razmak od tla. Robusni izgled trebao bi biti naglašen plastičnim oblogama na lukovima kotača.
Dizajn prednjeg dijela mogao bi se temeljiti na nedavno predstavljenom Alfa Romeu Junioru. Auto bi trebao imati veliki otvor za dovod zraka u donjem dijelu, tradicionalna maska bi trebala biti pomaknuta prema gore kako bi se oslobodio prostor za registarsku pločicu.
Talijani bi mogli kopirati i neke detalje od Juniora kada su u pitanju prednja svjetla, poput tri svjetlosne trake na vrhu i dodatnog svjetlosnog elementa na dnu.
Je li sve to istina i hoće li se nešto promijeniti saznat ćemo iduće godine, a prvi primjerci bi se na tržištu trebali naći najkasnije do 2026. godine, deset godina nakon premijere još aktualnog modela.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....