Luksuz može doći i u manjem pakiranju, a najnoviji dokaz dolazi iz Toyotine premium podružnice – Lexusa. Temeljen na Toyotinoj platformi TNGA-B, koju koriste aktualni Yaris i Yaris Cross, Lexus LBX u dužinu mjeri manje od 4,2 metra, što mu uz mali krug okretanja od 10,4 m daje idealne mjere za snalaženje u gradskoj džungli. Iako blago podignut, što ga svrstava u kategoriju crossovera, LBX nema off-roaderskih ambicija, već samo vozaču pruža malo bolju preglednost te lakše ulaženje i izlaženje iz vozila.
Atletskim proporcijama i vanjskim dizajnom, koji je manje uglat i fluidniji, kao i većim kotačima, LBX uspješno skriva svoje korijene, no ono po čemu se najviše distancira i uzdiže iznad braće iz Toyote je unutrašnjost. Sjedala su presvučena najfinijom umjetnom kožom, instrumentna ploča, obloge vrata i središnji greben Alcantarom, a tu je i opcijski vrhunski audio sustav Mark Levinson s ukupno 13 zvučnika, uključujući i subwoofer.
Dodajte tome izdašnu zvučnu izolaciju, pa je jasno da u unutrašnjosti vlada premium ugođaj, posebno sprijeda gdje je udobnost na razini većih Lexusovih modela. I prtljažnik osnovnog obujma 332 litre sasvim je pristojan za automobil ovih dimenzija, a otvara se električno. Naravno, na broju su svi sigurnosni sustavi i elektronička osjetila. Hibridni pogonski sklop poznat je iz Yarisa i čine ga 1,5-litreni trocilindraš koji radi prema Atkinsonovom ciklusu, a koji je s dva elektromotora spojen preko planetarnog prijenosnika u jedinstvenu kombinaciju serijskog i paralelnog hibrida poznatu kao HSD (Hybrid Sinergy Drive).
Za primjenu u modelu LBX pogon je dobio nešto više snage (ukupna snaga sustava je 136 KS), a istovremeno mu je povećana uglađenost. Potrošnja goriva u skladu je s reputacijom ovog naprednog hibridnog pogona, tek oko četiri i pol litre na 100 kilometara.
Za ovog kandidata možete glasati na ovom LINKU
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....