Posljednjih nekoliko godina kineski proizvođači automobila sve češće ‘ciljaju‘ na europske kupce. No, unatoč sve većoj prisutnosti na starom kontinentu, njihova prodaja ne raste očekivanim tempom.
Unatoč sve većem broju dostupnih marki, prema podacima Schmidt Automotive Research (SAR), prodaja kineskih automobila u Europi tijekom prve polovice godine iznosila je samo 3,1% ukupne prodaje.
U čemu je problem?
Studija koju je Nielsen IQ proveo za Bloomberg pokazuje da je osnovni problem kineskih marki u Europi vrlo jednostavan: nedostatak povjerenja.
Ispitanici su naveli različite razloge zašto ne bi kupili električni automobil iz Kine, a najčešće razlozi uopće nisu vezani za automobilsku industriju, već na državu.
Naime, čak 47 posto ispitanika u Europi ne vjeruje Kini općenito jer smatra da je zemlja na lošem glasu.
Uz to, ispitanici smatraju da su kineski automobili niske kvalitete (37%), nisu pouzdani (26%) i sigurni (22%).
Njih 30 posto priznaje da ne zna ništa o kineskim automobilima.
Mnoge od tih predrasuda rezultat su neznanja, a najjasniji primjer je pitanje sigurnosti, budući da su u posljednje dvije godine svi kineski automobili koji su prošli Euro NCAP testove dobili maksimalnu ocjenu od pet zvjezdica.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....