LEXUS PONOVO U HRVATSKOJ

VOZILI SMO LEXUS CT 200h Luksuzni japanski kompaktni hibrid pametniji i sigurniji nego ikad

Nakon šest godina Lexus je osvježio kompaktni hibrid CT 200h, koji sad uz dotjeran izgled te unaprijeđenu multimediju donosi i čitavu vosku sustava za sigurnost u vožnji. U Hrvatskoj će biti dostupan od siječnja
 Lexus

Prošlo je već šest godina od kada je Lexus predstavio model CT 200h koji osim što je predstavljao prvi kompaktni model marke, bio je i prvi luksuzni kompaktni hibrid na tržištu. Između ostalog, Lexus je tada s CT-om potvrdio svoj imidž i status lidera na polju hibridne tehnologije. Tako je do danas CT 200h postao jedan od najprodavanijih hibridnih modela s diljem svijeta prodanih 300.000 primjeraka, a od te brojke samo je u Europi kupce pronašlo 75.000 primjeraka. Sada je došlo vrijeme za redizajn i sveobuhvatno osvježavanje, najveće je promjene doživjela unutrašnjost, a brojne dorade odnose se i na poboljšani užitak u vožnji. Glavni inženjer za razvoj Chika Kako pritom je na konferenciji za novinare u Madridu gdje smo imali priliku upoznati i voziti osvježeni CT 200h izjavio kako s aktualnim poboljšanjima i doradama sada djeluje modernije i sportskije što ga ponovo stavlja u vrh prestižnih hibridnih kompakata.

Foto: Lexus

Podsjetimo, luksuzni kompakt CT200h paralelni hibridni pogon posuđuje od Toyote Prius koji čine 1,8 litreni benzinac i elektromotor. Zajedno generiraju snagu od 136 KS, što je dostatno za ubrzanje do stotke za 10,3 sekunde, a kazaljka brzinomjera zaustavlja se na maksimalnih 180 km/h. Iako su ove brojke solidne, konkurenti iz premium segmenta ipak nude dosta bolje performanse. No, ovdje je riječ o hibridu kojemu je prvenstveno zadatak trošiti što manje goriva. A koliko CT 200h malo može trošiti uvjerili smo se na testnoj ruti od 90 kilometara za vrijeme jutarnje špice u Madridu, kombinirane s međugradskom vožnjom nakon koje nam se potrošnja zacementirala na okruglo 5 litara na kraju rute. Pritom smo čak 40 posto rute vozili isključivo na električni pogon, najviše do brzine od 45 km/h koja se odnosila na kreni-stani vožnju u gradu i još se jednom uvjerili u efikasnost hibridnog pogona koji ne traži puno goriva i koji pokazuje svoju brigu za okoliš što je i ideja kod ovog kompakta.

Na koncu, provjerena hibridna tehnologija stavljena u luksuzni kompakt odsad dolazi s novim detaljima na karoseriji. Redizajnirani su maska hladnjaka, diodna svjetla, branici te alu naplaci. U unutrašnjosti pak pronalazimo nove presvlake sjedala i dorađene detalje dok je najveća novost unaprijeđena multimedija s velikim središnjim zaslonom od 10,3 inča kojim se, kako smo se uvjerili u vožnji okolicom Madrida, prilično lako i intuitivno rukuje. Ono što bi moglo biti zanimljivo domaćim kupcima jest činjenica kako se Lexusu s početkom iduće godine na velika vrata vraća na hrvatsko tržište sa svim svojim modelima u ponudi, uključujući i osvježeni kompakt CT 200h koji će startati s cijenama od oko 215.000 kuna do registracije.

Ukratko

U unutrašnjosti na središnjem grebenu sada dominira multimedija s velikim zaslonom od 10,3 inča, a dostupan je i audio sustav Mark Levinson s 13 zvučnika. Intuitivno i jednostavno korištenje: za upravljanje funkcijama poput navigacije, klime, telefona te svih ostalih funkcija zadužen je Lexus Remote Inteface s kursorom koji djeluje poput računalnog miša

Sila elektronike za sigurnost: nude se sustavi za održavanje u traci, upozorenja na sudar, prepoznavanje znakova te adaptivni tempomat

Diljem svijeta kompaktni hibridni Lexus CT200h je u šest godina pronašao 300 tisuća kupaca, a od siječnja na tržište dolazi osvježen i u novoj atraktivnoj izvedbi F Sport

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. srpanj 2024 00:37