OMILJENI KOREJAC

VOZILI SMO HYUNDAI TUCSON Fina dorada dizajna i tehnologije za korejski SUV

Isprobali smo Hyundaijev bestseller kojemu osvježen izgled, dotjerana unutrašnjost i novi 1.6-litreni dizelski motor od 115 i 136 KS postavljaju temelje za daljnji ostanak u vrhu klase. Prodaja kod nas kreće u jesen
 Hyundai

I nakon tri godine Tucson se prodaje odlično: od listopada 2015., kada je započeo karijeru kao nasljednik također uspješnog ix35, neprestano je u vrhu svoje klase. Atraktivan izgled, kvalitetna izrada, dobra mehanika i oprema i na koncu povoljna cijena učinili su svoje i Tucson zasluženo uživa status poželjnog obiteljskog SUV automobila. Ipak, vrijeme prolazi, pola životnog ciklusa je odrađeno i unatoč lijepim prodajnim brojkama, kucnuo je trenutak za uobičajeno osvježenje. Prvi susret uživo ne otkriva radikalne novosti, što je s obzirom na dosadašnju prihvaćenost i očekivano, ali evolucija u smjeru dvije nijanse oštrijeg izgleda prednjeg dijela s LED svjelima, toplijeg dojma straga, novih boja karoserija i izražajnijih naplataka, odmah se primjećuje. Što se toga tiče, Tucson nam se dopao i Hyundai i dalje može spavati mirno.

Foto: Hyundai

Unutrašnjost također nije prošla netaknuto. Štoviše, središnji dio armature kompletno je preuređen i umjesto starog zaslona multimedije integriranog u armaturu, novi je sada izdvojen i kompletnije je sadržajne izvedbe, s proširenim mogućnostima mrežne povezivosti. Otvori ventilacije spušteni su ispod zaslona pa središnja konzola u svom gornjem dijelu daje novu arhitekturu, dizajnerski usko vezanu za sve ostale Hyundaijeve modele predstavljene u posljednje vrijeme. Zapažamo i ugodniju tkaninu novih boja, još bolju zvučnu izolaciju i paket sigurnosne opreme SmartSense Active Safety. Desetak sustava, od samostalnog kočenja i adaptivnog tempomata do panoramske kamere koja snima kompletnu situaciju oko auta te automatske regulacije rada kratkog i dugog svjetla, vožnju čine sigurnijom i lakšom.

Hyundai

Ispod poklopca motora došlo je do smjene generacija dizelskog motora: dosadašnji 1.7 ustupa mjesto štedljivijem i uglađenijem 1,6-litrenom, generacije SmartStream, kojeg smo upoznali netom prije u Koni i lani u novom i30. Ima 115 KS i 280 Nm, odnosno u jačoj izvedbi 136 KS i 320 Nm, a obje su nam se dopale uglađenim radom, dobrim performansama i niskom potrošnjom. Jači motor naravno, bolje vuče, a najviše nam se svidio u kombinaciji s mekanim 7-stupanjskim mjenjačem DCT. I kod najvećeg dizelskog motora 2.0 CRDi (185 KS i 400 Nm) ima novosti: u opciji će se nuditi s pomoćnom mildhybrid tehnologijom elektromotora i instalacije od 48V, u cilju boljih ubrzanja i pritom rasterećenja motora s jedne strane te manje potrošnje i ispušnih plinova pri krstarenju s druge. Najveći dizel može imati ručni mjenjač sa šest ili jako dobar klasični automatski s osam brzina, ali dobar 4x4 pogon HTRAC je obavezan. U ponudi ostaje i 1.6 benzinac sa 132 KS u atmosferskoj i 177 KS u turbo izvedbi.

Ukratko

Moderniji branici i LED svjetla, redizajnirana maska, naplaci i poklopac prtljažnika, dvostruki ispuh… Sve je to dio novog estetskog paketa koji najprodavanijem Hyundaiju u Europi daje svježiji imidž

Novi dizelski motor 1.6 CRDi u osnovnoj izvedbi (115 KS) ima samo prednji pogon i ručni mjenjač (6 brzina), a verzija od 136 KS može se kombinirati i s 4x4 pogonom i automatskim mjenjačem (7DCT). Središnji dio armature kompletno je promijenjen i uređen po uzoru na novi Santa Fe, Konu, i30… Novi dodirni zaslon sada je izvučen iz armature, a otvori ventilacije spušteni ispod zaslona multimedije

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
10. studeni 2024 04:59