Dokument koji je procurio javnosti kojeg je Toyota poslala svojim trgovcima u SAD-u objašnjava zašto bi trebali očekivati da će u bliskoj budućnosti prodavati više hibrida, a ne toliko električnih vozila na baterije ili plug-in hibrida.
Kako je izvijestio Jalopnik, dokument je datiran na travanj ove godine, tako da se poklapa s obećanjem japanskog proizvođača automobila da će lansirati deset novih EV-ova do 2026., s jednim potpuno električnim SUV-om koji će se proizvoditi u Sjedinjenim Državama.
Dakle, na prvi pogled, čini se da proizvođač proturječi sam sebi, dolijevajući ulje na vatru koja već gori među EV entuzijastima i ekolozima koji vjeruju da je Toyota bila prespora u usvajanju sveobuhvatne strategije za EV. Ali istina je da Toyota nikada nije rekla da će prestati proizvoditi vozila s motorom s unutarnjim izgaranjem.
Umjesto toga, navedeni ciljevi grupe su transformirati sve svoje objekte u ugljično neutralne lokacije do 2035. i sve svoje proizvode do 2050. Dodatno, marka Lexus će do 2035. prodavati samo električna vozila. Prema dokumentu koji je primio Jalopnik, tvrtka kaže da je "predana ponudi punog niza opcija elektrificiranih vozila kako bi svim našim kupcima pružila priliku da smanje svoj ugljični otisak".
"Vrijeme će pokazati da je naše gledište zapravo ispravno", rekao je Pratt. "Na ovaj ili onaj način, bit će različiti pogonski sklopovi koji će se koristiti diljem svijeta". Jedan od razloga za takvo razmišljanje bio je prijeteći nedostatak ključnih minerala potrebnih za proizvodnju visokonaponskih baterija. I u ovom najnovijem dokumentu, ta se ideja ponavlja.
Nadalje, Toyota vjeruje da je infrastruktura za punjenje u Sjedinjenim Državama još uvijek slaba, a dokument navodi da su samo 12 posto javnih punionica brze punionice i da većini javnih punionica može trebati od 8 do 30 sati da napune EV.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....