Portfelj automobilskih marki Volkswagen grupe nedvojbeno je jedan od najopsežnijih i najraznovrsnijih u svijetu automobila. Sastoji se od nekih od najpoznatijih i najtraženijih svjetskih marki, uključujući Audi, Porsche, Lamborghini, Bentley i Bugatti. Osim ovih, Volkswagen koncern također posjeduje SEAT i Škodu, koji su poznati brendovi u Europi, piše Car Buzz.
Vlasništvo grupe odnosi se i na Ducati, talijanska marka motocikala također pod njihovim "kišobranom", a Scania, MAN i Volkswagen su gospodarska vozila. Iako je grupa povezana s motociklima i gospodarskim vozilima visokih performansi, usredotočit ćemo se isključivo na automobile koje proizvodi i istaknuti najbolje što trenutno ima za ponuditi.
10. Bentley Mulsanne
Bentley Mulsanne je 2010. ponovno zauzeo mjesto vodećeg modela za Bentley, a sada se približava kraju svoje vladavine. To je ručno izrađeni luksuzni automobil proizveden u Ujedinjenom Kraljevstvu, prepun stila, klase i posljednje generacije legendarnog 6,75-litrenog V8.
9. Volkswagen Golf GTI
Legendarni Volkswagen Golf GTI sada je u svojoj osmoj generaciji otkako je prvi put ushitio automobilsku industriju. Mali, koristan automobil s performansama i razumnom cijenom je upravo ono što svijet nije znao da mu treba sve dok GTI nije pokazao svoje lice.
Aktualni Golf GTI zadržava duh originala kao profinjeni hatchback s pouzdanim performansama i upravljanjem. Ispod haube nalazi se 2,0-litreni četverocilindrični motor s turbom koji ima oko 245 KS i 370 Nm okretnog momenta.
8. Audi RS6 Avant
RS6 Avant je Audijev najbrži i najagilniji veliki obiteljski automobil dosad, a sposoban je proizvesti oko 592 KS i 800 Nm okretnog momenta preko Quattro AWD sustava iz 4,0-litrenog twin-turbo V8. Za one koji od svog karavana žele još više od već vrhunskih performansi, potpuni RS sportski ovjes s dinamičkom kontrolom vožnje također je opcija.
7. Lamborghini Huracan
"Baby Lambo" nije ublaženi superautomobil kakav implicira njegov nadimak. Opremljen je 5,2-litrenim atmosferskim V10 koji šalje 602 KS i 559 Nm okretnog momenta na sva četiri kotača putem sedmostupanjskog automatika s dvostrukom spojkom. Zaključak je da nijedan neće razočarati najgorljivije ljubitelje vožnje, a naveli smo njega, a ne većeg Aventadora jer je pristupačniji i zabavniji za vožnju.
6. Volkswagen Touareg
Nakon tri generacije i 17 godina proizvodnje, Volkswagen Touareg prodao je svoju 1.000.000-tu jedinicu. To nije bilo zahvaljujući prodaji u SAD-u, jer ih je Volkswagen prestao uvoziti nakon 2017. Na drugim tržištima, uspjeh Touarega sveo se na to da je bio udoban, čvrst, dobro građen, svestrani SUV srednje veličine.
Možda nije najuzbudljivije vozilo u katalogu Volkswagen grupe ovih dana, ali izgrađeno je na istoj MLB arhitekturi kao Audi Q7, Porsche Cayenne, Bentley Bentayga i Lamborghini Urus. To znači da je povrh svega lagan i izdržljiv i da je zločin što ga toliko mnogo ljudi preskoči zbog nečega s luksuznijom značkom.
5. Porsche 911 Carrera S
Osnovna 992 generacija 911 postavlja mjerilo za cestovne sportske automobile dok se približavamo 2030. godini. Možete, naravno, nabaviti snažnije modele Porsche 911, ali Carrera 2S i 4S su, po našem mišljenju, dinamički najsvestraniji 911. Novi sustav aktivnog prigušivanja pretvara Carreru S od snažnog, ali udobnog i upotrebljivog svakodnevnog sportskog automobila do heroja za stazu uz malo muke.
4. Cupra Ateca
Možda ste primijetili da Cupra nije bila na popisu Volkswagenovih marki u uvodu. To je zato što se zapravo radi o SEAT Ateci, a tvrtka ju je odlučila plasirati na tržište pod nazivom pod-marke Cupre. U Europi se Cupra razvija kao "brend životnog stila i performansi", ali poanta je da su im automobili užasno nabrijani kompakti.
Možda ste primijetili da je Cupra Ateca ipak crossover, ali ljudi su poludjeli za njom. Ne samo da 2,0-litreni motor s turbom stvara 300 KS i 400 Nm okretnog momenta, nego više daje vozački osjećaj kompakta a ne crossovera. Također košta kao kompakt, dok ćete, recimo, za Audi SQ5 ili Porsche Macan morati izdvojiti mnogo više novca.
3. Audi R8
Postoje blještaviji i brži superautomobili, ali ništa ne spaja performanse koje bljuju vatru i svakodnevnu praktičnost kao Audi R8. Odmah iza vozača nalazi se 5,2-litreni V10, isti kao i u spomenutom Huracanu. Specifikacije snage ovise o modelu, ali osnova je iznimno žustrih 562 KS i 550 Nm okretnog momenta.
2. Lamborghini Urus
Popularnost crossover SUV-ova znači da čak i najneprijatniji proizvođači automobila moraju zadovoljiti potražnju ili vidjeti da lojalisti marki troše svoj novac negdje drugdje. Dakle, kada je Lamborghini morao napraviti jedan, morao je osigurati da Urus bude vjeran obliku.
To znači da je ovaj SUV nečuven komad stroja koji zahtijeva svačiju pozornost dok ima stražnja sjedala i koristan prtljažni prostor. 4,0-litreni twin-turbo V8 osigurava da njegovih 650 KS i 850 Nm uvijek budu spremni potjerati 2,2 tone do stotke za 3,6 sekundi.
1. Porsche Taycan Turbo S
Možete kupiti osnovni model, ali poanta je posjedovati brzi potpuno električni automobil, a Porsche Taycan Turbo S je vraški brz. Ipak, Porsche ne nudi samo izravnu brzinu, to je električno vozilo u glavnoj proizvodnji koje je danas najviše usredotočeno na vozača.
Turbo S oprema vam daje 750 KS i stotku za samo 2,6 sekunde uz Launch Control koji aktivira značajku overboost. Ubrzanje uspijeva biti i nedramatično i fizički brutalno u isto vrijeme, a nakon stotke, ovaj EV samo nastavlja. U zavojima nudi osjećaj kao i 911, uz mnogo prianjanja i upravljanja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....