Volkswagen je proteklih nekoliko tjedana suočen s brojnim problemima. Prvi puta u povijesti najavljeno je zatvaranje tvornice u Njemačkoj, a posljedično i otpuštanja radnika.
Iz njemačkog koncerna sada stižu i nove informacije koje sugeriraju da bi moglo doći do velikog preokreta u upravljačkoj politici.
Volkswagen je spreman dodijeliti značajan dio svog proračuna za istraživanje i razvoj motorima s unutarnjim izgaranjem. Od 180 milijardi eura predviđenih za istraživanje i razvoj, više od 60 milijardi eura bit će uloženo u povećanje konkurentnosti njihovih automobila pokretanih motorima s unutarnjim izgaranjem.
Arno Antlitz, glavni financijski direktor i operativni direktor Volkswagen grupe, naglasio je važnost razvoja motora s unutarnjim izgaranjem.
“Budućnost je električna, ali prošlost nije gotova. Trećinu proračuna za razvoj dodijelit ćemo motorima s unutarnjim izgaranjem”, rekao je na događaju u Münchenu, navode mediji.
Unatoč VW-ovoj predanosti elektrifikaciji, s planovima da do 2033. postane potpuno električna u Europi, tvrtka priznaje potrebu za održavanjem ravnoteže.
Prošle godine, šef marke VW Thomas Schäfer nazvao je motore s unutarnjim izgaranjem ‘starom tehnologijom‘, ali je priznao stalnu potražnju za takvim motorima.
Druge marke unutar VW grupe također istražuju održiva goriva. Porsche aktivno proizvodi sintetičko gorivo, dok Bugatti i Lamborghini razmatraju alternativna goriva za očuvanje motora s unutarnjim izgaranjem.
Volkswagenova odluka odražava širi industrijski trend u kojem proizvođači poput Forda, General Motorsa i Mercedes-Benza pauziraju ili preispituju svoje strategije elektrifikacije.
Ove tvrtke prepoznaju da je prihvaćanje električnih vozila od strane potrošača sporije od očekivanog te ističu kratkoročnu potrebu za motorima s unutarnjim izgaranjem.
Strateško ulaganje Volkswagena u razvoj benzinskih i dizelskih motora naglašava složenost i izazove prijelaza automobilske industrije na električna vozila. Dodjeljujući značajne resurse motorima s unutarnjim izgaranjem, VW ima cilj ostati konkurentan i odgovoriti na zahtjeve tržišta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....